7 marca 2018

KWIATY, KWIATUSZKI...




Witajcie,

Żegnamy zimę, wysokie mrozy... i dużymi krokami zbliżamy się ku wiośnie. Czekamy na pierwsze kwiatuszki, zielony kolor trawki. Z potrzeby kolorów kwiatów stworzyłam następny blejtam. Oj wzięło mnie i na pewno powstanie jeszcze niejeden taki obrazek.

Zobaczcie sami jak sobie poradziłam :)



Gesso i maski to ostanie moje wyzwanie. I także w tym obrazku są bohaterami. Kółeczka powstały przy pomocy gesso zmieszaną z gruboziarnistą pastą strukturalną. Pasta jak i gesso są śnieżnobiałego koloru, nadałam im zatem kolor przy pomocy farb akwarelowych w płynie Ecoline oraz mgiełki
Lindy's Stamp Gang - Starburst Freaky Franken Lime. Między nie znalazło się miejsce na delikatnie mieniące się kropeczki z tuszu akrylowego Splash!Glitter - 13arts. I moje ulubione kwiatuszki z kółeczek. I tym razem posłużyłam się Ecoline Brush Pen oraz papierem akwarelowym.

Tak powstał następny delikatnie energetyczny obrazek który będzie zdobił ściany w moim małym m2:)









WYKORZYSTANE MATERIAŁ:

MEDIA
marker kolor żółty Ecoline 205 Lemon Yellow
płynna akwarela kolor żółty Ecoline 205 Lemon Yellow
płynna akwarela kolor zielony Ecoline 601 Light Green
mgiełka Lindy's Stamp Gang  Freaky Franken Lime
tusz akrylowy 13arts  kolor zielony - SPLASH! Glitter Green
tusz akrylowy 13arts kolor turkusowy SPLASH! Glitter Turquoise

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Tak energetycznie oczekujemy wiosny :)

Pozdrawiam serdecznie :)




Brak komentarzy: