14 lutego 2018

MIŁOŚć



Witajcie !!!
Jutro piękny i miłosny dzień - Walentynki !!!
My zaś w tym tygodniu trochę inaczej przedstawiamy miłość. 
Miłość niejedno ma imię...
Zobaczcie sami….


Stworzyłam karteluszkę dla wspaniałej babeczki - mojej przyjaciółki, która stoi na straży mych poczynań. Wskazuje drogę a i jak trzeba to i zgani. Taka karteluszka babeczka.Kolekcja Mintay by Karola – Celebration, Idealnie mi pasowała do kraftowych baz kartkowych i jeszcze mały bonusik w postaci pudełeczka. Karteluszkę przyozdobiłam kwiatuszkami - Garden Seed Natural Blush firmy 49 and Market. Wesołe baloniki pociągnęłam medium szklącym - Glossy Accents.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:
PAPIERY:
arkusz Mintay by Karola – Celebration 01
arkusz Mintay by Karola – Celebration 02
arkusz Mintay by Karola – Celebration 03
arkusz Mintay by Karola – Celebration 04

DODATKI:
kwiaty papierowe - Garden Seed Natural Blush

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

MEDIA

Medium szklące - Glossy Accents 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Miłość niejedno ma imię...
Pamiętajmy o tym...
Pozdrawiam serdecznie :)






Brak komentarzy: