16 stycznia 2018

KARTKI Z SERCEM


Witajcie!
W dzisiejszej inspiracji przychodzę do Was z kartkami gdzie motywem przewodnim jest serce. Myślę, że sprawdzą się na wiele okazji w tym na najbliższą- Dzień Babci.
Jeśli jesteście ciekawi to zapraszam dalej!



W pracy nad kartkami wykorzystałam kolekcję 49 and Market-Scents Of Nature.
Piękne i grube papiery, które serdecznie Wam polecam! Bazy kartek stanowią arkusze
The Forgotten oraz Paradise.


Elementy dekoracyjne wycięłam precyzyjnymi nożyczkami Idea Ology Kushgrip z papieru Blue Petals oraz Beauty Abound. Wykorzystałam również tasiemkę  Sheer with Satin Ivory, kwiaty papierowe Mixology Pink Flamingo oraz metalowe kluczyki Idea Ology Silver Keys. By nadać przestrzeni w klejeniu wykorzystałam kwadraciki 3D 1 mm.



Brzegi kartek potuszowałam tuszami Distress Victorian Velvet i Chipped Sapphire.
Kropeli na sercach wykonałam dzięki Glossy Accents




Całość wykończyłam białym gesso oraz tuszem czarnym SplashUżyłam również stempla Kaisercraft Texture Clear Stamp Botanical.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Kolekcja 49 and Market-Scents Of Nature
The Forgotten
Paradise
Blue Petals
Beauty Abound

DODATKI
Tasiemkę Sheer with Satin Ivory
Papierowe kwiaty Mixology Pink Flamingo
Elementy metalowe Idea Ology Silver Keys
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Botanical

KLEJENIE
Arkusz kwadracików 3D 1mm
Klej Quick Drying Tacky Glue

MEDIA
Tusz Distress Victorian Velvet
Tusz Distress Chipped Sapphire
Tusz akrylowy SPLASH Black
Gesso białe grunt akrylowy
Medium Glossy Accents

NARZĘDZIA
Nożyczki Idea Ology Kushgrip Scissors 7 calowe


                                                 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Pozdrawiam serdecznie!


2 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Śliczne !

Ula pisze...

Bardzo dziękuję ☺️