7 grudnia 2017

ZIMOWY ALBUM

Hej,

Dziś chciałabym pokazać wam świąteczny album, który zrobiłam w prezencie dla kogoś bliskiego. Wykorzystałam piękną kolekcję papierów oraz trochę mediów.

Zapraszam po więcej szczegółów.

Moja praca powstała na bazie kolekcji Graphic45 Winter Wonderland. Wykorzystałam papiery: Holly Berries, Nordic Greetings, Pretty PoinsettiaWinter Wonderland, Woodland Whimsy, Yule Post



Na okładce stworzyłam mixed mediową kompozycję z dodatkiem sztucznych roslin, szyszek i suszonej pomarańczy. Nie mogło tu zabraknąć też wyciętych poinsencji z papieru Pretty Poinsettia.


Umieściłam tam też kilka gałązek wyciętych za pomącą wykrojnika Pine Needle Twigs MemoryBox.

 
A tutaj klika zdjęć ze środka:


Do zabarwienia stron użyłam mgiełki Lindy's Stamp Gang w kolorze Steampunk Sepia, a do pokolorowania tekturek wybrałam pudry do embossingu tej samej firmy w kolorach Scotch Broom Yellow oraz Midnight Bronze Obsidian.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Graphic45: Winter Wonderland
Holly Berries
- Nordic Greetings
Pretty Poinsettia
Winter Wonderland
Woodland Whimsy
-Yule Post

MEDIA:
puder do embossingu Midnight Bronze Obsidian Lindys Stamp Gang
puder do embossingu Scotch Broom Yellow Lindys Stamp Gang
tusz Staz On czarny
mgiełka Steampunk Sepia  Lindys Stamp Gang

INNE:
Wykrojnik Pine Needle Twigs MemoryBox
stemple Christmas Edition Kaisercraft
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Polecam wypróbować tę piękną kolekcję w waszych świątecznych pracach!

Pozdrawiam!


 - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: