1 grudnia 2017

KALENDARZ ADWENDTOWY

Witajcie,

Rozpoczął się grudzień, więc nie da się już uciec od świątecznych prac... Wykonałam kalendarz adwentowy składający się z 24 malutkich paczuszek.

Zapraszam do obejrzenia!

Moja praca powstała na bazie kolekcji Kaisercraft Letters to Santa. Każdy drobiazg owinęłam papierem pakowym i ozdobiłam papierami: Believe in The MagicChrismas Traditions, Christmas PoinsettiaCarolers.


Nie było łatwo zrobić zdjęcia projektowi o takich rozmiarach :)





Do podkreślenia niektórych detali użyłam białego akrylowego tuszu 13arts.


Do ozdabiania świetnie nadały się die-cutsy oraz stemple Kaisercraft Christmas Edition. Wszystko idealnie do siebie pasuje!





WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kaisercraft: Letters to Santa
Believe in The Magic
- Chrismas Traditions
Christmas Poinsettia
- Carolers

MEDIA:
tusz akrylowy 13arts
tusz Staz On czarny

INNE:
folder do embossingu Triangle Trees Kaisercraft 
stemple Christmas Edition Kaisercraft
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Ciekawa jestem waszej opinii na temat takiej formy kalendarza. A może sami przygotowaliście podobny lub w zupełnie innej odsłonie?

Pozdrawiam!


 - -  - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: