4 grudnia 2017

Album ślubny


Witam serdecznie!

Początek grudnia to dobry czas, aby pomyśleć o prezentach. W mojej pracowni powstał pierwszy świąteczny prezent - dla przyjaciół, którzy zaplanowali swój ślub na koniec grudnia.

Długo nie zastanawiałam się nad wyborem papierów - wybrałam te z kolekcji Vintage Artistry - 49 and Market

Jeśli choć troszkę jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!


Album powstał na gotowej bazie. Okładkę ozłociłam Ecoliną gold. Dla ciekawszego efektu przez maskę naniosłam Amsterdam Pumice Fine Medium. Papiery są piękne, dlatego nie było potrzeby dodatkowych zdobień. Jednak puste miejsca na zdjęcia stemplowałam ecoliną stemplem Texture Clear Stamp - Kaisercraft.














Tekturki rozbieliłam białym gesso Dina Wakley - Medianastępnie podkreśliłam Ecoline gold.





Napisy to stemple - Decor Frames with Quotes.








WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

oraz The Report

NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
bloczek -  bloczek do stempli

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media
akwarela Ecoline gold
pasta strukturalna Amsterdam Pumice Fine Medium

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album spodoba się obdarowanym.

Pozdrawiam serdecznie :)




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

BEARKIS pisze...

Красота и артистичност,сътворени с вкус, и усет, към детайла!!!Поздравления!