19 grudnia 2017

ALBUM HARMONIJKA


Witam Was serdecznie!

Dziś chciałam Wam pokazać album harmonijkę. Będzie on prezentem z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia dla małej dziewczynki.

Zapraszam dalej!


W pracy wykorzystałam prześliczną kolekcję Mintay by Karola Witczak - TogetherBazę albumu zrobiłam od podstaw z papieru wizytówkowego. Okładki wzmocniłam dodatkowo beermatą.


Dekoracyjne elementy papierowe wycięłam z arkuszy Together 04 oraz Together 06. W klejeniu kompozycji wykorzystałam klej Quick Drying Tacky Glue i arkusz kwadracików 3D 1mm. Wszystkie brzegi papierów potuszowałam Distress Tea Dye.
Ozdobne zamknięcie to ćwieki Ring Fasteners Idea Ology oraz tasiemka satynowa z przeszywanym brzegiem Pink Parrot Green. Świetnie sprawdziły się również papierowe kwiaty Mixology Pink Flamingo.









WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY:
Kolekcja Mintay by Karola Witczak - Together

MEDIA:
Tusz Distress Tea Dye

DODATKI:
Ćwieki Ring Fasteners Idea Ology
Tasiemka satynowa Pink Parrot Green
Papierowe kwiaty Mixology Pink Flamingo

KLEJENIE:
Arkusz kwadracików 3D 1mm
Klej Quick Drying Tacky Glue


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Pozdrawiam serdecznie!


Brak komentarzy: