20 lipca 2017

EGZOTYCZNE LO

Cześć!

Wszystkim egzotyka kojarzy się z dalekimi ciepłymi krajami. Mało kto słysząc o egzotyce myśli o krajach skutych lodem. A tak właściwie też jest, każdy odmienny klimatycznie albo kulturowo kraj jest egzotyczny. Przygotowałam zatem LO o wycieczce w krainę lodu, którą okrasiłam i tak kolorem.

Zapraszam!




Kolekcja Daydreamer bardzo mi przypasowała do stworzenia tego LO. Białe tło i kolorowe plamki to jest to, w czym świetnie wygląda zimowe zdjęcie jeśli chcemy dodać radości pracy.


Tło pracy powstało z papieru białego papieru z kolorowymi elementami. Uzupełniłam kompozycję o inne jasne papiery z zestawu papierów Daydreamer i kilku kawałków kolorowych.


W pracy wykorzystałam do ozdoby neklejki dołączone do zestawu papierów Daydreamer i dratwę bieloną, którą przykleiłam kropkami pereł w płynie w kolorze Robbin's Egg.


Aby dodać pracy kolorów wykorzystałam mgiełki 13art w kolorach Pastel Pink i Pastel Mint oraz perły w płynie w kolorze Flamingo. Po drugiej stronie kompozycji dodałam kawałki tasiemki Chevron Stripes Pink.


Przy napisie na dole LO umieściłam metalowy ćwiek Idea-Ology Number Brads.


Wykorzystane materiały:
Papiery:
kolekcja Daydreamer
zestaw papierów 30x30 Daydreamer

Dodatki:
naklejki z zestawu Daydreamer
ćwiek Idea-Ology Number Brads
tasiemka Chevron Stripes Pink
Dratwa Naturalna na Szpuli Bielona

Media:
perły w płynie Robbin's Egg
perły w płynie Flamingo
mgiełka 13arts Pastel Mint
mgiełka 13arts Pastel Pink

Klejenie:
kostki 3D

Planujecie jakieś egzotyczne wakacje w tym roku?

Pozdrawiam,



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: