12 czerwca 2017

Z MUZYKĄ W TLE

Witam serdecznie.

Muzyka jest niezwykle ważna w życiu moim i moich bliskich, uszczęśliwia, dodaje energii, wzrusza. 

Dzisiaj pokażę album, który przygotowałam dla córki, do której muzyka wkradła się w życie zawodowe. Jeśli choć troszkę jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!


Album powstał z cudownych papierów z kolekcji Hanami Garden, a dokładnie z Hoshi, Kasa, Komoberi, Tsuki.

Motywy muzyczne wycięłam z papierów Kaisercraft z "On stage Collection".




Kieszonki powstały przy użyciu tablicy do bigowania Martha Stewart i kości do bigowania Martha Stewart Bone Folder.


Elementy dekoracyjne podklejałam klejem Quick Drying Tacky Glue i taśmą Scor tape.
















Oklejone karty albumu zbindowałam bindownicą Bind It All v2.



 Cały album podrasowałam białym gesso Dina-Wakley.






WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 
z kolekcji  Hanami Garden

NARZĘDZIA:
bindownica Bind It All
tablica do bigowania Martha Stewart
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:
białe gesso Dina Wakley - Media

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że album spodoba się obdarowanej . A papiery z kolekcji Hanami Garden zachwycą Was.

Pozdrawiam serdecznie :)



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

GosiaMachynia pisze...

Ale cudny :) super zakamarki i dodatki bardzo mi się podoba !!!

marbella pisze...

Dziękuję, na żywo album jeszcze piękniejszy. Pozdrawiam serdecznie :)

Mama Zuzi i Zosi pisze...

Świetny pomysł na prezent! Moim zdaniem warto też odwiedzić sklep z instrumentami i kupić jakiś instrument. Będzie to idealny zestaw na każdą okazję dla miłośnika muzyki :)