8 maja 2017

DZIEŃ DZIECKA

Witam serdecznie.

Przed nami dzień szczególny - Dzień Dziecka. W tym dniu chyba bardziej lubimy dawać, niż dostawać prezenty. Zobaczyć iskierki w oczach i roześmianą buzię pociechy - bezcenne.
Dzisiaj pokażę dziewczęcą torebeczkę i prezentowe pudełko. 

Jeśli jesteście ciekawi, to zapraszam dalej!


Komplecik powstał z cudownych papierów z kolekcji Island Escape: Paper Collection, a dokładnie z Island Escape: Salty Seas i Island Escape: Mahalo.


Torebkę i pudełko okleiłam Island Escape: Mahalo. Duży liść to element z Island Escape: Die-cut.


Bilecik również pochodzi z zestawu Island Escape: Die-cut.


Kwiatuszki powycinałam z arkusza Island Escape: Salty Seas.



Kwiatki spryskałam mgiełką Starburst Sassy Sapphire, a listki Starburst Jack In The Pulpit Teal.



Do oklejania torebki i pudełka użyłam Scor-tape 1/4 cala, a do przyklejania kwiatów i listków Quick-Drying Tacky Glue.


Bigowałam przy pomocy tablicy do bigowania - Martha Stewart i Martha Stewart Bone Folder.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


NARZĘDZIA:
tablica do bigowania Martha Stewart
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder

MEDIA:

KLEJENIE:
taśma dwustronna Scor-tape 1/4 cala


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że torebeczka i pudełko spodobają się obdarowanej, a Was zachęcą do wykonania własnych upominków. 
Papiery z kolekcji Island Escape na pewno Was zachwycą.

Pozdrawiam serdecznie :)



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: