10 maja 2017

DZIEŃ DZIECKA - EKSPLODUJĄCE PUDEŁECZKO

Witajcie.

Już niedługo piękny dzień - Dzień Dziecka. Wesoły i radosny dla Naszych dużych i małych pociech. Dla wesołej nastolatki stworzyłam magiczne pudełko (eksplodujące) - exploding box ze słodką niespodzianką. Niepozorne z wierzchu lecz skrywające niespodziankę w środeczku. Na końcu posta pokażę Wam jak zrobić kręcone kwiatuszki.

Zapraszam serdecznie!

Pudełeczko w soczystych i pięknych kolorach. Tu przyszła mi z pomocą kolekcja Graphic45 Cafe Parisian, wyjątkowo owocowa i różana. Wieczko ozdobiłam fragmentem z kart przedstawiającym róże z jedyną ozdobą w postaci ręcznie wykonanych kręconych kwiatuszków.
Moje eksplodujące pudełeczka są niewielkich rozmiarów 7x7x7cm i dlatego też zazwyczaj środek ozdabiam małymi elementami wyciętymi wykrojnikami (bogatą gamę mini wykrojników posiada firma Memory Box).

Tym razem jest inaczej :). W kolekcji Graphic45 Cafe Parisian jest papier Upper Crust na którym znajdują się chmurki ze słodkimi i pięknymi obrazkami: ciastek, babeczek, kwiatów. Postanowiłam wykorzystać je i stworzyłam medaliony.


Wycięte medaliony ozdobiłam tylko malutkimi motylkami i ćwiekami. Oczywiście muszą być życzenia w postaci małych kółeczek. Malusie serduszka pomaziałam farbą akrylową z metalicznym połyskiem - Ayeeda Paint Metallic! Raspberry



I malusia słodka niespodzianka przyozdobiona  tasiemką - Sheer with Satin White i kwiatem firmy Kaisercraft.



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Graphic45 Cafe Parisian
Bon Appétit


NARZĘDZIA
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Corner

DODATKI

MEDIA
farba akrylowa z metalicznym połyskiem - Ayeeda Paint Metallic! Raspberry

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Wyczarowałam owocowe pudełeczko ze słodką niespodzianką ...

Pozdrawiam serdecznie :)


Jeśli Was zainteresowały kwiatuszki na wieczku pudełeczka, zajrzyjcie poniżej do mini kursu :)...





- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: