5 stycznia 2017

DZIEŃ SPRZĄTANIA BIURKA WEDŁUG RENI...

Witam serdecznie!

Jak już może wiecie, w tym tygodniu pokazujemy Wam nasze pomysły na organizację biurka po jego wcześniejszym posprzątaniu :).

9 stycznia obchodzi się DZIEŃ SPRZĄTANIA BIURKA. U nas ten dzień zaczął się już wczoraj :).

Dzisiaj zapraszam na moją wersję organizera na biurko. Miłego oglądania!



Mój recyklingowy organizer na biurko to nic innego jak trzy metalowe puszki. Co jakiś czas zostawiam sobie różne puszki i potem mogę je ozdobić i jeszcze trochę mi posłużą :).

Do ozdobienia pojemników wykorzystałam papiery Kaisercraft z kolekcji Provincial: ChaiseHamptonHydrangea oraz Porcelain.


Każdą puszkę okleiłam papierem wykorzystując taśmę dwustronną Scor-tape 1/8 cala.

Dodatkowo każdą puszkę ozdobiłam: ozdobnymi paskami (druga strona paska z nazwą kolekcji), paskami przyciętymi z wybranego papieru, tarczami zegara wyciętymi z papieru Porcelain i Hydrangea

Brzegi papieru, którym oklejałam puszki oraz wycięte ozdobne elementy potuszowałam jak zwykle moim ulubionym tuszem Distress: Frayed Burlap.


W mniejszej puszce zrobiłam ozdobny pasek wykorzystując dziurkacz EK Success: Slim Diamond Flower. Dodałam też dla ozdoby"krople" przy użyciu Glossy Accents Mini.


Trzecia puszka wygląda podobnie do pierwszej :). W pierwszej i tej trzeciej dodałam po kilka akcentów z perełek w płynie. Tutaj w kolorze Avocado.


Jako kropkę nad "i" dodałam sznurek i guziki. I mogę cieszyć oczy fajnymi pojemnikami na podręczne mniejsze artystyczne narzędzia.

Jak Wam się podoba taka wersja organizera na posprzątane biurko?




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

sylwia pisze...

Biurko to pewnego rodzaju świątynia, dla naszej duszy :-)

Izabella Nowotka pisze...

Ładnie to wygląda.