16 listopada 2016

ŚWIĄTECZNE DEKORACJE

Witam serdecznie!

W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moją pierwszą świąteczną dekorację.

Co roku obiecuję sobie, że zrobię kilka fajnych świątecznych dekoracji. Często nie mam na to czasu, więc w tym roku postanowiłam zacząć trochę wcześniej :).

Jeżeli jesteście zainteresowani co udało mi się przygotować zapraszam do dalszej części posta.




Jak przyjdą goście w zimowy dzień, to chętnie rozgrzeją się przy kubku ciepłej aroatycznej herbaty.

Postanowiłam ozdobić drewniane pudełko na herbatę w świątecznym klimacie.


Do ozdobienia wykorzystałam kolekcję Dovecraft: Winter Blooms w rozmiarze 12x12 cala.

Brzegi papierów potuszowałam tuszem Distress Bundled Sage.


Do ozdobienia pudełka wykorzystałam dodatki dostępne w kolekcji: serwetki, ramkę, guziki, kwiatki poinsettie plus kilka elementów wyciętych z papierów z kolekcji Winter Blooms oraz kolekcji Kaisercraft: Home for Christmas. Wszystkie elementy poza serwetkami podklejałam na piankę 3D: 1mm oraz 2mm.


Jako wykończenie dodałam tochę perełek w płynie w kolorze Avocado.


Tak ozdobione pudełko cieszy już teraz moje oczy :). I mam nadzieję, że gościom pijącym ze mną herbatę w zimowe wieczory również będzie się podobał.

A jakie świąteczne dekoracje Wy planujecie przygotować?

Pozdrawiam Was serdecznie.



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

DecoArtMagda pisze...

piękne pudełeczko, cudowny swiąteczny klimacik stworzyłaś, na pewno herbatka z niego smakować będzie jeszcze lepiej :D, pozdrawiam