13 stycznia 2015

Wyzwanie # 59 - interpretacja Oliwiaen


Witajcie w ten słoneczny (przynajmniej u mnie :-)) wtorek!

Pewnie już zauważyliście nasze najnowsze wyzwanie? Tym razem chcemy zobaczyć Wasze scrapy :-) Nawet jeśli nigdy wcześniej nie stworzyliście takiej pracy, warto skorzystać z okazji - zawsze można posłużyć się jakąś mapką, tak jak ja w mojej interpretacji:


Ponieważ wykorzystałam produkty Primy, postanowiłam też posłużyć się styczniową mapką BAP - korzystanie z mapek to idealny sposób dla początkujących, którym trudno jest zagospodarować tę ogromną - jak się wydaje :-) - przestrzeń, ale i dla bardziej doświadczonych scrapperek, które mogą sprawdzić się w umiejętności dopasowania do schematu. Ja lubię dość wiernie odwzorowywać kompozycję, ale przecież można ją dowolnie zmienić :-) Mój LO bazuje na papierach z kolekcji Epiphany - na arkusz Clear As Day nałożyłam ramkę wyciętą z arkusza Divine Exposure:


Nie chcąc całkiem zakrywać ramką pięknego motywu klatki z kokardą, nadcięłam ten fragment i "wyjęłam" z tła, nakładając na wierzch ramki:


 Poza tym tło ozdobiłam stemplem z pismem odręcznym i zygzakowym wzorem z maski Modern Chic Chevron - pastelowy turkus uzyskałam mieszając białe gesso z odrobiną farby akrylowej:


Jak zwykle u mnie, nie mogło zabraknąć kwiatów! :-) Tym razem wybrałam pasujące kolorystycznie kwiaty z zestawów Cottage Blossom Chocolate, Coffee Break Aficionado i Coffee Break Cappuccino.


Kompozycję uzupełniłam motylkami wyciętymi z arkusza Spread Your Wings i Divine Exposure (to te czarne, "szkicowane"), balonami z arkusza Montgolfiere:


...i klatką z arkusza At This Moment. Pobawiłam się również w projektanta papierów - klateczce dorysowałam linkę i wisiorek, a wzory ramki arkusza pokolorowałam markerami:


Zachęcam Was do udziału w wyzwaniu, a tymczasem - do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: