5 listopada 2014

Kartka z kwiatem...

Jak zobaczyłam kolekcję Prima Marketing - Forever Green, od razu wiedziałam że muszę ją mieć. Cudnie czarna z delikatnymi wzorami, lecz kiedy przyszło że muszę coś z niej zrobić przysiadłam i poczułam pustkę w głowie. Czy macie tak że jakieś papierki niesamowicie się Wam podobają a okazuje się że zupełnie nie macie pomysłu jak je wykorzystać w pracach. I tu tak właśnie było.:(  Dumałam, dumałam i wydumałam karteluchę z super kwiatem - Coffee Break: Kwiatki Iced Coffee. Arkusz papieru z napisem to Forever Green: Garden Tal.  Dodatkowo ukwieciłam go kwiatuszkami  - Cigar Box Secrets: Kwiatki Aficionado.
Chorągiewka pochodzi z zestawu - C1453 Mini Zestaw Pennant Banner po spisikaniu brązową mgiełką wygląda jak ciasteczko. Małe ćwieki Idea-Ology: Long Fasteners dodają uroku :)
A oto i omawiana karteluszka:

Pozdrawiam serdecznie


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: