29 września 2014

Wyzwanie #56

Witajcie :)
Po niedługiej przerwie ruszamy z wyzwaniami. 
Dziś proponujemy:

Dzień chłopaka już tuż tuż. Zazwyczaj mam problem ze stworzeniem kartki typowo męskiej. 
Wymyśliłam wąsy i krawat ;), lecz jako kobieta nie mogłam się oprzeć by nie zastosować kryształków. ;) Piękny czarny kwiat nadaje mroczności i dostojności. Lubie wszelakie media i tu strasznie fajnie pracowało się z Medium Enamel Accents, kolor czarny. Piękne czarne kropeczki się nim tworzy. Wypukłe i emaliowane :). Medium jest na tyle gęste, że można nim bardzo zgrabne kształty uformować. Niewiele ozdób jak przystało na męską karteluche ;) Zresztą zobaczcie sami:


Wykorzystane materiały:

Pozdrawiam


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

ARIZOONA pisze...

Witam serdecznie,
Materiały użyte w mojej pracy są już niestety niedostępne w sklepiku, więc nie miałam możliwości ich podlinkowania.
Pozdrawiam
Ania