15 lipca 2014

Pastelowe urodziny

Witajcie w kolejny wakacyjny wtorek :-)

Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja dość często na widok papierów "tematycznych" odczuwam pokusę zrobienia z nich czegoś w zupełnie innym temacie :-) I tak też było z zestawem papierów Sweet Pea Kaisercrafta, który pełen jest uroczych motywów zwierzęcych - a ja zrobiłam kartkę urodzinową bez jednego nawet ssaka ;-))

Świat fauny reprezentuje to jedynie jaskółeczka - die cut z zestawu Honey Chai tego samego producenta:


Z tego samego zestawu pochodzi też fotel, etykietka z motylkiem i turkusowy kwiatuszek, natomiast pozostałe die-cuty znajdziecie na ostatniej stronie zestawu papierów - bonus charakterystyczny dla zestawów Kaisercraft :-)


Jako wisienkę na torcie dodałam też kilka małych kwiatuszków: z zestawu Petaloo Mini Floral White i Something Blue: Honeymoon Primy:


Mam nadzieję, że komuś spodobają się te urocze motywy i piękne papiery w pastelowym zestawieniu ;-)


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Mój świat kolorów pisze...

karteczka śliczna i to zestawienie detali.Pozdrawiam:)

Pet73 pisze...

Fab card!