17 czerwca 2014

Balonowo...

 Bardzo długo nosiłam się z zamiarem pocięcia przepięknej kolekcji Prima Marketing - Cartographer. W tonacji ciepłego brązu z motywem podróżniczym. Przepiękna sama w sobie :) i jak tu się do niej zabrać? ;) I któregoś dnia dostałam bardzo prosty notatnik. W brązowej tekturowej oprawie, idealny do tejże kolekcji. Już się nie bałam tylko ciachałam baloniki - Montgolfiere. Chciałam dalej utrzymać klimat i nie dodawać zbyt dużo dodatków.

Cytat został wycięty z karteczek Cartographer: 3x4 ATC Pad. I tak samo kółeczka :) Ozdoba notesu okazała się bardzo oszczędna pociachałam jeden papier 30x30 (Cartographer: Montgolfiere) i jedną karteczkę ATC (Cartographer: 3x4 ATC Pad). Kilka ścinków kremowego papieru wizytówkowego.


 Garść przydasiów do ozdoby: kwiatuszek - Primy Stationer's Desk: Rewrite, ćwieki i kropeczki - Cartographer: Brads 


 Oczywiście nie mogło się obyć bez mojego ulubionego medium - Medium szkliwiące Glossy Accents

 
 Słonecznie pozdrawiam i przypominam o Naszym wyzwaniu na które serdecznie zapraszam.

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/06/wyzwanie-51.html

FUNIAA 

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Mój świat kolorów pisze...

Bardzo podobają mi się te papiery, a notes wyszedł idealnie i z klasą:)

Itzi Dreams pisze...

QUE ESTILO MAS BONITO ESTILO VINTAGE!!! ME ENCANTA