22 kwietnia 2014

Bliźniaczy Chrzest

Witajcie wtorkowo :-)

Mam nadzieję, że Święta Wielkanocne upłynęły Wam ciepło i radośnie w rodzinnym gronie :-) Dla rodziców pewnych bliźniąt Święta były dodatkowo radosne z okazji Chrztu św. ich dzieci. Z tej okazji przygotowałam tę oto kartkę:


Nie miałam jeszcze okazji przygotowywać jednej kartki dla dwojga dzieci - zwykle każde otrzymywało jedną - tym większe było to wyzwanie, ale podjęłam je chętnie, bo bardzo spodobał mi się ten pomysł :-) Najpierw wybrałam papier - arkusz z piękną koronką Lace z kolekcji Base Coat Kaisercraft. Na niej umieściłam tekturowe elementy ozdobne - śnieżynkę, która pełni rolę poświaty, spryskałam mgiełką Perfect Pearls, co dało piękny połysk pod światło:


Trochę głowiłam się nad dalszą częścią kompozycji, aż przypomniałam sobie o słodkich stemplach Kaisercraft z kolekcji Bundle of Joy :-) Odbite motywy wycięłam i umieściłam wśród białych kwiatuszków Primy. Białymi perełkami w płynie dodałam zawijaski:


Etykietkę z imionami potuszowałam delikatnie tuszem Pumice Stone, by uwydatnić tłoczenia:


Chciałam uzyskać efekt delikatnej elegancji - sami oceńcie, czy mi się udało :-)


do zobaczenia!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: