18 marca 2014

Wyzwanie # 45 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie w kolejny marcowy wtorek :-)

Widzieliście już nasze najnowsze wyzwanie? Mamy do wykorzystania piękną mapkę - zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji:


Zarówno lifty, jak i mapki traktuję dosłownie, starając się jak najwierniej oddać szczegóły. Jest to dla mnie wyzwanie - czy zdołam umieścić swoją treść w zadanej formie? Oto, jak wyszła praca z mapką:


Łatwo odnajdziecie tu szczegóły mapki :-) Bazą LO jest arkusz Damask Ledger or Grid z kolekcji Simple Stories Documented (uwielbiam te wzory i herbaciane brązy!). Półokrąg z mapki reprezentują u mnie dwie nałożone na siebie serwetki z wykrojników, z dodatkiem stempli i strzałek tuszowanych z pomocą maski Happy Arrows. Użyłam kilku kolorów tuszy: Antique Linen, Walnut Stain, Tumbled Glass i Broken China dla osiągnięcia efektu ombre:


Pod zdjęciem poukładałam kawałki papierów z zestawu Times and Seasons 2 firmy Echo Park i tworzące podtytuł kartoniki wycięte  arkusza Bingo z kolekcji Vintage Finds Teresy Collins. Kompozycję uzupełniłam kawałkami taśmy washi z zestawu Symphony i kryształkowymi strzałkami, które w sklepie znajdziecie jeszcze w wersji przezroczystej:



Nie mogło zabraknąć kompozycji kwiatowej, w której znajdziecie m.in kwiaty z zestawu Mini Floral White. Znalazło się też miejsce dla kilku die-cutów z kolekcji 75 Cents:


A Wam mapka pasuje bardziej do LO czy do kartek? A może do jeszcze innego rodzaju pracy? Podzielcie się z nami Waszymi pomysłami, i zawalczcie o nagrodę :-)


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Paper Attic pisze...

Love it! Love the colors and the design, great job Lisa xo