18 lutego 2014

Wyzwanie #43 - interpretacja Oliwiaen

Witajcie na blogu Craft4You :-)

Już pewnie zauważyliście nową szatę naszych wyzwań - ale co się nie zmieniło, to fajna zabawa i możliwość wygrania sporej sumki na zakupy :-)

http://craft4youpl.blogspot.com/2014/02/wyzwanie-43.html
A tematem najnowszego wyzwania jest praca dedykowana mężczyźnie. Postanowiłam zrobić notes na męskie zapiski :-)


Okładki okleiłam pięknymi papierami Creative i Loved z kolekcji Art of Life Kaisercraft. Na sprężynie zawiązałam jak krawat wstążkę i zawiesiłam zawieszki oraz chwościk z łańcuszków.


Na brzegach okładek nastemplowałam spękania stemplem Crackle. Klamry z elementów grungeboardowych Tima Holtza potuszowałam, rozcięłam i przymocowałam tak, by wyglądały, jakby spinały notes:



Spękania są również w ramce z napisem, a to za sprawą Crackle Accents:


Na wewnętrznej okładce odbiłam napis i listek z zestawu stempli do kolekcji Art of Life:


Mam nadzieję, że jakiś mężczyzna chciałby mieć taki notes ;-)
Dołączcie do naszej zabawy!

do zobaczenia! 




- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: