1 października 2013

Tańczące myszki

Witajcie w pierwszy wtorek października :-)


Pamiętacie kartki z kolorowanymi odbitkami, które pokazywałam jakiś czas temu?  Nowej właścicielce kartki z tańczącymi myszkami tak się spodobał ten motyw, że zapragnęła mieć segregator w tym samym klimacie. Wyjęłam więc resztki papierów z kolekcji Enchanted Garden i stemple i ozdobiłam kartonową bazę dużego segregatora :-)


Frontową okładkę okleiłam arkuszami Charm i Bewitch, linię łączenia maskując borderem wyciętym z arkusza papieru (jak może wiecie, bardzo lubię je wykorzystywać, a Kaisercraft ma te "bonusy" w każdej kolekcji :-)) i pięknym ażurowym szlaczkiem z dziurkacza Scroll Pattern (teraz w świetnej cenie!) Ponieważ motyw myszek, pochodzący z zestawu stempli Graphic 45 jest niewielki, umieściłam go w dużej ramce z wykrojnika, by nie zginął na tle okładki:



Skrawki arkusza Fascinate zdobią zewnętrzny...


...i wewnętrzny grzbiet. Ponieważ okładki miały ładną, białą okleinę, ozdobiłam je jedynie borderami na brzegach.


Tył to arkusze frontowe w zmienionych proporcjach :-) oraz powtórzony motyw myszek, tym razem bez kolorowania.


Mam nadzieję, że segregator nie tylko się spodoba, ale i będzie długo służył.

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: