6 września 2013

Sznurkowa karteczka...

 Lubię robić karteczki mimo że uwierzcie mi tworzę je tak samo długo jak LO. Mimo że forma o wiele mniejsza. Za każdym razem układam przekładam i tak dalej... Dziś karteczka która wygląda niepozornie lecz przysporzyła mi sporo kłopotów. W końcu po wielu zmaganiach efekt mnie zadowala.:)


Główny bohater - medalion z pięknym cytatem okraszony kropeczkami z perły w płynie Liquid Pearls Cheasnut. Na około fruwają motylki wycięte z 75 Cents: Dime.


 Pomiędzy elementami przeplatana Dratwa Naturalna.


 Motylki delikatnie postarzone za pomocą Medium pękające Crackle Accents.


Wykrojnikowe kwiatuszki, których listki pocieniowałam Tuszem Pigmentowym Pure White
i moje ulubione medium tworzące rosę - Medium szkliwiące Glossy Accents. Delikatne różyczki,
których płatki zaakcentowałam Tuszem Distress Walnut Stain, tworzą środeczki kwiatów.


 I oczywiście piękne delikatne ozdóbki Engraver: Swirl - piękne prawda :)


Wielowarstwowe elementy podklejane kwadracikami 3D- 3mm.


I poskładałam karteczkę :)
Pozdrawiam



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

Ewik pisze...

super kartka, interesujące połączenie pozornej surowości z romantyzmem:)

weris pisze...

Piękna praca, zaczynając od kształtu, przez kolory i szczegóły. Wspaniała!

P.S. Czy maile wysyłane na adres c4y.blog@gmail.com docierają?

Lusilla pisze...

Piekna kartka w stonowanych kolorach w stylu retro.No i fantastyczny kształt,co powoduje jej oryginalność.
Moje kartki tez często powstają nawet i 4 godziny jedna,ponieważ często nie mam wczesniej planu,lub jesli nawet mam ,to zmieniam koncepcję i szukam odpowiednich dodatków.