13 sierpnia 2013

Wyzwanie # 30 - interpretacja Oliwiaen

Witam wtorkowo i zapraszam na moją interpretację mapki, która jest tematem naszego kolejnego wyzwania:



Od razu po zobaczeniu mapki zdecydowałam się na zrobienie scrapa. Pominęłam jedynie bajkową kolorystykę i wybrałam paletę szarości, brązów i czerwieni:


Bazowe papiery LO pochodzą z drugiej odsłony fantastycznej kolekcji Kaisercraft Base Coat, pełnej wzorów drewna, płótna i kamienia. Tym razem sięgnęłam po arkusze Redwood i Recycled. Jak zwykle, trzymałam się mapki bardzo wiernie. Duży okrąg powstał przy pomocy maski i białego gesso, któremu pędzlem nadałam nieregularną teksturę. Mniejsze kółeczka na mapce to u mnie kwiaty z zestawów Prima do kolekcji Divine i Craftsman, mini różyczki oraz zębatka i zegar z zestawu die-cutów Remember Me Kaisercraft:



Z tego samego zestawu die-cutów pochodzi podtytuł LO, zrobiony z etykietki "Remember" i słowa "Always" naklejonego na kosteczkach dystansowych:


Paseczki to pocięty arkusz Cartouche z kolekcji Engraver - takie papiery uwielbiam, jeden arkusz można pociąć na mniejsze elementy i korzystać w nieskończoność :-)
Kropką nad "i" jest cytat w ozdobnej ramce:


Zachęcam do udziału w wyzwaniu, nagroda jest kusząca, a mapka jak widać, daje wiele możliwości interpretacji :-)

do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: