14 czerwca 2013

Tancereczka na kartce

 Cześć,

Bardzo lubię małe pady papierów Primy. Obrazki zawarte na papierach idealnie nadają się do prac małoformatowych. Tym razem skorzystałam z padu Divine. Na jednym z papierów jest tancerka z różami.


Do stworzenia kartki użyłam paru papierów pochodzących z książeczki, tworząc tło z wąskich pasków.


 Różyczki na obrazku z tancerką podkreśliłam Glossy Accents.


 Z lewej strony umieściłam kwiatki primy, zawijas zrobiony perłami w płynie w kolorze Bisque, listki wycięte dziurkaczem Branch, perełki w kolorze kremowym.


Z prawej strony obrazka umieściłam kawałek tekturki pochodzącej z zestawu Decorative scrolss.


 Border wycięłam dziurkaczem Effervescence. W koronkę wplotłam dratwę, którą zawiązałam kokardkę.



 Pozdrawiam,
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: