12 kwietnia 2013

Wyzwanie#21 wg Ani




 To wyzwanie to świetna okazja do wykorzystania ścinków, które każda z nas gromadzi na potęgę. W moim przypadku są to jedne z najświeższych w mojej pokaźnej kolekcji. Pochodzą z papierów z kolekcji Engreve. Z tego typu kolekcji, które mają na swoich wzorach mnóstwo elementów, które można wyciąć albo same stanowią pachworki różnych kolorów, mam bardzo dużą ilość skrawków.

 Pachwork zrobiłam z arkuszy papierów Caligraphy i Bank Note. Pachwork ułożyłam w sposób nieregularny, z takich kawałków papierów jakie akurat miałam.



Elementem nieskrapowym są uszczelki, z których ułożyłam falbankę pod napisem Love. Sam napis oraz klucz to chipbordy pochodzące z kolekcji Engraver.


 Z papieru Calligraphy wycięłam zegar, który przykleiłam na kartkę za pomocą kosteczek 3D. Na jego środku umieściłam kwiat Primy z zestawy Parisa Winston. Na jego pręciki nałożyłam brokat w kleju w kolorze Platinum.


Listki przy kwiatku lekko pobrudziłam tuszami Antique Lien, Frayed Burlap i Walnut Satin. Na koniec dodałam perełki w płynie w kolorze Onyx.


Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: