7 stycznia 2013

Słodki róż...

Witajcie w Nowym 2013 Roku !!! 
Mam nadzieję,  że będzie to dla Nas szczęśliwy i wspaniały. Pełen inspiracji i kolorów :). 

Dziś chciałabym Wam pokazać, nie duży słodziutki albumik w kolorze różu. Stworzyłam go w całości z zestawu Mini Collection: Bundle Joy (Echo Park) z małymi dodatkami przydasiowymi. Bardzo fajna alternatywa za nie duże pieniążki. Całość zawiera 6 dwustronnych papierów w dopasowanych kolorach oraz zestaw naklejek. Bardzo lubię pracować z zestawami kolorystyka papierów jest tak fajnie dobrana i nie muszę się zastanawiać czy do siebie pasują.


 Album ma wymiar 10x15cm i pomieści zdjęcia 9x13cm. Okładkę przyozdobiłam napisem  oraz słodkim ptaszkiem z arkusza nalepek. Przepięknym kwiatuszek firmy Petaloo kolorystycznie delikatnie wybija ponad pudrowy róż papieru. A perłowe środeczki malutkich kwiatuszków wypełniłam Perły w płynie Liquid Pearls Buttercup. Zielone gałązki wycięte z papieru (ten nie pochodzi z zestawu) za pomocą wykrojnika Marianne Design.


 By jeszcze ożywić okładkę dodałam sztuczne kropelki (Medium szkliwiące Glossy Accents).


 W środku karty przybrane są tylko po brzegach ze względu na wielkość zdjęć. Porobiłam niewielkie paseczki pod które można wsunąć zdjęcie, a na nich zamocowałam ozdoby. Z jednej strony bardziej okazałe a z drugiej strony karty skromniejsze. Wykorzystując głównie nalepki z zestawu.


A tak prezentuje się tylna strona album ze słodką owieczką. Oczywiście w całym albumie jak i tu wykorzystałam mnóstwo kosteczek 3d.


Z noworocznymi pozdrowieniami


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: