21 grudnia 2012

Pudełeczko na prezent

 Cześć,

W sklepach można dostać przeróżne opakowania prezentów. Wybór przyprawia o zawrót głowy. Ja jednak wolę sama wykonać opakowania. Na jeden z tegorocznych prezentów przygotowałam pudełeczko na ciemnych papierach z książeczki Gabirelle.


Pudełeczko jest dość ubogie w ozdoby. A to dlatego, że chciałam aby nie miało wystających delikatnych elementów. Dlatego na jego środku umieściłam jedynie duży kremowy kwiat i zielone listki.


Ozdobiłam za to sam papier. Kropki na papierze podkreśliłam perłami w płynie w kolorach Roque, Avocado i Gold

Border wycięty z papieru Patridge pokryłam brokatem w kleju w kolorze Patina.


Na brzegi kwiatka oraz pręciki naniosłam natomiast brokat w kolorze Platinum.



 Pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Speckled fawn pisze...

pierwszy raz odwiedzam ;)
zapraszam serdecznie na link party (w skrócie, blogerki dodają linki do swoich postów, żeby inni odwiedzający mogli je zobaczyć i się pozachwycać;)
http://www.speckled-fawn.blogspot.com/