11 grudnia 2012

Czekamy na św. Mikołaja!

Witam w mroźny grudniowy wtorek :-)


Dawno nie było tu scrapa, hm? Dzisiaj mam zamiar to nadrobić, przedstawiając Wam LO opowiadające o tym, jak to moje dzieciaki już nie mogą doczekać się Świąt :-)


Podobnie jak moją drużynową Koleżankę Anię, urzekł mnie "drewniany" wzór papieru Bells and Whistles firmy FabScraps, dlatego wybrałam do na tło mojego scrapa. Do niego dodałam kawałki arkuszy Damask Ledger or Grid i Music or Herringbone z kolekcji Documented Simple Stories. Neutralne tło jest idealne dla wszelkich dodatków i działań twórczych ;-) I tak dodałam stemplowane śnieżynki i napisy (z zestawów stempli Grunge Snowflakes i Mini Holidays Tima Holtza) oraz śnieżynki tekturowe pokryte białym tuszem pigmentowym Maya Road (przy okazji: polecam, jest świetny, chyba najlepiej kryjący ze wszystkich białych tuszy, jakich używałam!) i embossowany pudrem Polysparkle - ze względu na pogodę nie widać tego zbyt dobrze na zdjęciu, ale efektem jest gładka, lśniąca powierzchnia z opalizującymi drobinkami, jak prawdziwy śnieg :-)



Również czerwony ozdobny border powstał przy pomocy stempla, z zestawu Prima Iron Works. Na tle borderu umieściłam ozdobny element wycięty wykrojnikiem Frosty Border, oraz banner z fragmentem tytułu ułożonym z naklejek Scrabble z kolekcji Timeless Kaisercraft:


Z tej samej kolekcji pochodzi arkusz Watch, z którego wycięłam dużą tarczę zegara i dodałam do niej zegar metalowy z zestawu Timepieces Tima Holtza - zegary mają podkreślić niecierpliwe odliczanie czasu :-)


Pozostaje więc nam czekać na przyjście Świąt!

Do zobaczenia :-)

- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: