20 listopada 2012

Wyzwanie # 14 - inspiracja Oliwiaen



Witam w kolejny wtorek listopada!

Przyznam się, że temat najnowszego wyzwania Craft4You stanowił dla mnie...wyzwanie :-) W moim domu nie było tradycji kalendarza adwentowego, w związku z czym nie mają jej też moje dzieci. Długo się głowiłam nad formą i przeznaczeniem - aż wreszcie inspiracja wyszła...od arkusza naklejek świątecznych Kaisercraft z kolekcji Turtle Dove :-) Moi chłopcy uwielbiają naklejki, zbierali już kilka serii bajkowych i piłkarskich, więc kalendarz z naklejkami na pewno przypadnie im do gustu! Pozostało już tylko wymyślić formę. I padło na obrazek w ramce:


Wykonanie takiego kalendarza jest bardzo proste.  Z gotowej ramki wyjęłam szybkę, na tylnej ściance umieściłam fragment arkusza Geese, a na nim umieściłam rzędy przyciętych sznureczków Ladybug. Następnie z arkusza Santa's Little Helper z kolekcji Fab Scraps Christmas wycięłam dziurkaczem 25 gwiazdek, a na nich przykleiłam naklejkowe numerki, które ozdobiłam dodatkowo brokatem Icicle. Tak przygotowane gwiazdki "zawiesiłam" na sznureczkach na taśmie 3D.


Naklejki są umocowane na pojedynczych kosteczkach taśmy, by łatwo było je odkleić - i w ten sposób zaznaczyć kolejny miniony dzień Adwentu...


...aż do dnia Bożego Narodzenia - ta gwiazdka jest wyjątkowa, wycięta tak, by było widać zarys głowy aniołka i pokryta Crackle Accents. Znajduje się na szczycie kalendarza, ozdobiona wyciętymi wykrojnikiem poinsettiami (stemplowanymi nutkami z zestawu Festive Sounds i potuszowane Distressami Peeled Paint i Aged Mahogany) i śnieżynkowymi borderami.




Już kiedy robiłam kalendarz, chłopcy zaglądali mi przez ramię z wielkim zainteresowaniem ;-) - mam nadzieję, że spodoba im się taki sposób odliczania dni do Świąt :-)

Zachęcam do udziału w wyzwaniu - swoje prace możecie zgłaszać tutaj. Zaglądajcie też na bloga - codziennie nowa inspiracja od naszego zespołu!


do zobaczenia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: