27 października 2012

WYZWANIE #12 - GOŚCINNE INSPIRACJE

Witajcie w kolejny weekend. Czas szybko płynie - więc nic dziwnego, że mamy już kolejne wyzwanie.


W październiku zaprosiłyśmy gościnnie do naszego grona Kasię - znaną jako ELPIMPI. Dzisiaj Kasia przygotowała dla Was inspirację na kolejne wyzwanie. Zapraszamy!

- - - - - - - -

Witajcie! Dziś kolejna z moich inspiracji jako gościnna projektantka Craft4You!

Pamiętacie moją poprzednią pracę? Różana ramka powstała z kolekcji Kaisercraft Lakehouse. Z tej samej kolekcji są też papiery, które wykorzystałam do stworzenia nietypowego przybornika – ale bez obaw – tym razem nie będzie różowo! Kolekcja jest niesamowicie wszechstronna! A szarości wcale nie muszą być nudne!

Wyzwanie #12 – ptaszki – fantastyczna inspiracja! Chyba każda scraperka uwielbia ten motyw?  Nic więc dziwnego, że ptaszkowy pomysł szybko zakiełkował w mojej głowie! Chciałam zrobić coś użytecznego ale takiego tylko dla mnie… Cóż to mogłoby być? I wtedy wpadłam na pomysł zrobienia przybornika! Ale takiego trochę nietypowego - bazą stała się puszka po jedzonku Hanulki!


Puszkę okleiłam fantastycznym papierem Springs – jak wiecie uwielbiam wszelkie papiery w kropeczki! Papier ten ma cudną teksturę – z bliska widać cieniutkie delikatne paseczki – z pewnością zagości jeszcze w wielu moich pracach! Dodatkowo papier ten w miejscu gdzie zwykle znajdują się dane producenta z tej strony na prześliczny delikatny wzór damask – wykorzystała ten dodatkowy element ozdobny i przycięłam papier tak, aby wyeksponować ten wzór!


Wykorzystałam także drugą stronę tego papieru, która ma piękny kwiatowy wzór i powycinałam pojedyncze roślinki, które nakleiłam na paski papieru Villa przycięte fantastycznym dziurkaczem Marthy Stewart – czyż te ptaszorki nie są słodkie? Dziurkacz ten był kiedyś dostępny w Craft4You więc pewnie macie go w swoich ‘zbiorach’? Papiery Kaisercraft są idealnej grubości i wspaniale nadają się do wycinania dziurkaczami – polecam! :-)


Z papieru Country wycięłam przecudne ptaszki z napisem ‘love’ – bo kocham to co robię! :-) a pod nimi umieściłam takie mini scrapuszko (tylko dużo cieńsze niż zwykle) w formie taga. Tag zamocowałam przy pomocy magnesu – dzięki temu mogę w każdej chwili odczepić scrapuszko i zapisać sobie jakiś pomysł czy myśl! Tak, żeby wszystko mieć pod ręką! Jak Wam się podoba taki pomysł?



Ponieważ obwód puszki był większy niż szerokość scrapbookingowego papieru musiałam wymyślić jak zamaskować brakujący kawałek – idealnie wpasował się tu jeden element z pięknego zestawu  die-cuts z kolekcji Lakehouse!


Całość ozdobiłam masą perełek w płynie Liquid Pearls Platinum – jak Wam już poprzednio wspominałam są naprawdę wspaniałe! W sklepie Craft4You znajdziecie cała gamę pięknych kolorów, które możecie idealnie dopasować do waszych projektów! Perełki są bardzo wydajne, więc warto zainwestować choćby w kilka kolorów! To wspaniały dodatek do każdej pracy! :-)


Jak widzicie puszeczka z każdej strony ozdobiona jest troszeczkę inaczej – będę więc sobie mogła co jakiś czas ją obracać i zmieniać jej ‘wygląd’ ;-) Przybornik stanie w moim przyszłym kąciku scrapowym – mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się wygospodarować taki kawałek mieszkanka tylko dla mnie – trzymajcie proszę kciuki!

Jeszcze raz bardzo bardzo dziękuję Asi za zaproszenie do bycia gościnną projektantką Craft4You – to była niesamowita przyjemność i wspaniała przygoda. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was trochę moimi pracami! :-)

- - - - - - - - - - -

My również dziękujemy Kasi za przepiękne inspiracje!

A wszystkich zachęcamy do udziału na naszych wyzwaniach! Na wyzwanie PTASZKOWE  macie jeszcze czas do piątku 2.X. Szczegóły znajdziecie TUTAJ. Zapraszamy!


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: