18 października 2012

Historia jednego papieru wg Ani

 Cześć,

Większość osób wykorzystuje papier Waltz do prac romantycznych lub ślubnych. Ja do tej pory unikałam tego jak ognia. W związku t tym, postanowiłam przygotować na dzisiaj kartkę w stylu romantycznym.


W papierze Waltz najbardziej lubię jego gładką stronę, szczególnie róg z zanikającym białym motywem. Dlatego też, to ta strona jest główną bohaterką kartki. Damaskowa strona stanowi natomiast tło. Wierzchnia warstwa papieru została przyklejona na kosteczki 3D aby nadać kartce przestrzenności.


Po  środku kartki umieściłam serduszko z kluczem do niego. Serduszko podkreśliłam na brzegu białym brokatem w kleju. Kluczyk zaś, białą farbą pękającą.


Obok serca umieściłam przepiękne białe kwiaty Pillar. Ponieważ ćwiek, którymi je spięłam był zbyt ciemny, rozjaśniłam go nanosząc na niego biały brokat w kleju. Kompozycję kwiatową uzupełniłam moimi ulubionymi gałązkami Marthy Stewart oraz dmuchawcem z wykrojnika Memory Box.


 W rogach kartki umieściłam białe perełki samoprzylepne oraz kropki białych pereł w płynie.



pozdrawiam,



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

chanya13 pisze...

Śliczna i rzeczywiście romantyczna - widocznie romantyzm nie tylko ma odcień różu :) Ładna krateczka

Mihaela pisze...

Gorgeous card, love it so much!!!