15 sierpnia 2012

... HISTORIA JEDNEGO PAPIERU - wg RENI

Złośliwość przedmiotów martwych przeszkodziła mi w publikacji wczorajszego posta. Śpieszę więc z samego rana by pokazać Wam pierwszą z inspiracji w ramach naszego nowego cyklu "... historia jednego papieru".

Od dawna potrzebowałam niedużego notesu do notowania ważnych codziennych rzeczy do zrobienia. Skwapliwie wykorzystałam nadarzającą się okazję i używając przede wszystkim tego JEDNEGO papieru zrobiłam takie coś:


Prosty notes, ale jak dla mnie idealny dzięki temu. Obie okładki notesu okleiłam tym samym papierem. Wybrałam stronę z nutami, która tak mi się spodobała że na zewnętrznej stronie okładek nie zasłaniałam jej innym papierem.


Do uzupełnienia wnętrz okładek notesu wzięłam zieloną stronę papieru. Na oklejenie obu okładek z powodzeniem wystarczył mi jeden arkusz papieru. Pozostałe kawałki wykorzystałam na ozdobienie notesu.


Do ozdobienia wykorzystałam jeszcze fragment naklejki z zestawu naklejek z tej samej kolekcji co papier. Do tego kilka kwiatów, ćwieki, i trochę perełek w płynie.


 Na wewnętrznej okładce dołożyłam kieszonkę (na jakieś ważne luźne karteczki). Ozdobną ramkę uzyskałam dzięki stemplowi i tuszowi w kolorze sepii.

Podsumowując do wykonania notesu wykorzystałam:
- papier - Sincerely z kolekcji Sweet Nothings od Kaisercraft
- naklejki - naklejki Sweet Nothings
- tusze - tusz Archival Sepia oraz tusz Distress Brushed Corduroy (do postarzania papieru)
- ćwieki - mini Pewter
- media - perły w płynie Liquid Pearls Avocado
- taśma 3D - 1mm

Na dziś to wszystko, zapraszam na kolejny post inspiracyjny z wykorzystaniem naszego ... papieru miesiąca :).

Pozdrawiam serdecznie.


 
- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: