23 lipca 2012

Po co komu tag? Zaproponuj!


Dzień dobry!

Od dawna kocham tą formę scrapbookingu.
Od dawna lubuję się w robieniu tych miniatur.
W swoim dorobku scrapowym mam ich wiele, robionych na wyzwania, jako prezenty, dodatki do prezentów, kompletów z kartkami, w formie magnesów , zawieszek, serii ( np. świątecznych).
Dzisiaj prezentuję dwa:


Pionowy jest magnesem:




Poziomy...



Poziomy jest na chwilę obecną ozdobą;)


A  Wy jakie macie pomysły na zastosowanie/wykorzystanie  TAG'ów?

Przestrzennych, bardzo ozdobnych oraz bardziej płaskich?

Piszcie w komentarzach do tego "tagowego" postu.

Osobę , która przedstawi najciekawszą propozycję ( będzie decydowało jury w składzie naszego DT) wyróżnię przygotowując dla niej własnoręcznie ...
TAG;)

Do zrobienia prezentowanych tagów wykorzystałam:

Papier dwustronny 12x12 cala  Country Garden: Cut-Outs

Zestaw papierów 6x6' Londonerry


Papier dwustronny 12x12 cala  Country Garden: Charm

Klej z brokatem Stickless Eucalyptus

Klej z brokatem Stickless Stardust

Baiała farba akrylowa Dabber Paint

Medium pękające Crackle Accents

Naklejki kremowe i różowe perełki.

Miłego dnia!



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

5 komentarzy:

Kasia Udalska pisze...

Oba piękne, choć ten poziomy podoba mi się chyba nieco bardziej :)) Ja też uwielbiam robić tagi! Najczęściej przerabiam je później na kartki - przyklejając do odpowiednio przyciętej bazy, albo robię z nich okładki (z tych bardziej ozdobnych i wypukłych) i przekładki (z tych płaskich) w minialbumach :)

elpimpi pisze...

CUDNE!!! Ja też bardzo lubię tagi! Szczególnie takie bardziej ozdobne kształty! Zdradzę Wam ;-) że moim pierwszym dziurkaczem był właśnie tag! :-) Mam całe pudełeczko tagów do którego sięgam bardzo często i wykorzystuję je w opisane przez Madziozę sposoby ale robię coś jeszcze - tagi (delikatnie ozdobione) to moje przesłania albo wyznania ;-) które trafiają do teczki mojego A. tuż przed wyjściem do pracy :-) Mam także plan aby wrzucać takie karteczki mojej córeczce jak podrośnie! A i jeszcze jedno - na tagach zapisuję ulubione przepisy potem dodaję ozdoby i mam nadzieję, że kiedyś powstanie z nich mini książka kucharska ;-)

Po prostu Asia pisze...

Przepiękne!!
Ja tagi dodaję do swoich kartek, scrapów czy też różnych ramek.
Albo po prostu od tak je gdzieś zawieszam, np. wśród kwiatów. Są również świetnym dodatkiem do prezentu, szczególnie do takiego dawanego bez okazji, lub same w sobie też są bardzo fajnym upominkiem :)
Mam jeszcze zamiar zrobić sobie tagowy żurnal, bo przez weekend żurnal wciągnął mnie bez reszty ;)

ellisza pisze...

Przepiękne tagi, zresztą jak wszystkie Twoje prace :)
Uwielbiam tagi, często korzystam z gotowych szablonów. A wykorzystuje je głównie jako zakładki do książek. Są o tyle wdzięczne, że są niezbyt duże, chociaż można na nich umieścić wiele elementów, no i wstążeczko-sznureczki przyczepione, żeby było wiadomo w którym miejscu książki się znajduje :)

Natka pisze...

Tagi jakoś do tej pory omijałam szerokim łukiem nie widząc dla nich praktycznego zastosowania... Od jakiegoś czasu dołączam je do prezentów (własnoręcznie ozdobionych opakowań) zamiast kartki, gdzie wpisuję krótkie życzenia - jest to dla mnie o tyle praktyczne forma, że nie muszę się głowić nad wymyślaniem długich tekstów (jako osoba małomówna zawsze mam z tym problem:)! A Twoje tagi tak mnie oczarowały, że na pewno postaram się zrobić podobne. Tag-magnes to jest to! I widzę, że nie muszą mieć typowej formy taga...