14 czerwca 2012

DLA CIEBIE TATO...

Kontynuując tydzień z inspiracjami z okazji zbliżającego się dnia TATY chciałabym pokazać Wam pewien dodatek do prezentu stworzony z tej okazji.

Jak ładnie zapakować prezent niewielkich rozmiarów? Można zrobić specjalne składane pudełeczko i je ozdobić. Ja od razu stworzyłam do kompletu kartkę pasującą tematycznie do prezentu.


Do stworzenia tego kompletu wykorzystałam papiery Glitz z kolekcji Love Games. Oprócz papierów mamy tutaj niewiele dodatków, ale każdy z nich ma jakieś znaczenie.

Zacznijmy od pudełka:


Pudełko jest dla Taty, który jest numerem JEDEN :), któremu niech się spełni SIEDEM życzeń.



Widok na wieko pudełka, które wygodnie się otwiera dzięki wykorzystaniu ćwieka z JEDYNKĄ:


Pudełko po otworzeniu się nie rozkłada dzięki oklejeniu go z zewnątrz dookoła proporczykami. Tak wygląda w środku:


Jak już wspomniałam kartka do kompletu nawiązuje do zawartości prezentu więc łatwo się domyślić co to będzie :).


Mam nadzieję, że na poniższym zdjęciu widać, że praktycznie większość elementów podklejałam taśmą 3D, żeby uzyskać efekt przestrzenności.


Do wykonania tego kompletu wykorzystałam:
- papiery: kolekcja Love Games od Glitz
- ćwieki: mini Pewter - które świetnie imitują guziki w takich małych pracach :)  
- ćwieki z cyframi: ćwieki materiałowe z kolekcji Jubilee
- naklejki: Idea-Ology Reinforces - podłożyłam je pod ćwieki z cyframi jako podkładki do podkreślenia tych ćwieków
- preparaty: medium szkliwiące Glossy Accents (bezbarwne kropki), medium pękające Crackle Accents (wykorzystałam je na wyciętych z papieru ozdobnych motywach)
- taśma 3D: do uzyskania lekkiej przestrzenności i pudełka i kartki użyłam wszystkich dostępnych grubości taśmy 3D - 1mm, 2mm oraz 3mm
- tusz: tuszem Distress Brushed Corduoy potuszowałam brzegi i na kartce i na pudełku

Mam nadzieję, że mój prezent się spodoba Tacie. A Wy jak pokażecie swoim Tatom, że są dla Was najważniejsi?

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia niebawem.


- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

GosiaMachynia pisze...

fajny komplecik na pewno obdarowany tata będzie szczęśliwy :))