28 czerwca 2012

Album na letnie zapiski

 Cześć!

Rozpoczął się już czas letnich wyjazdów. Sama się już do nich szykuje. Postanowiłam więc, że w tym roku utrwalę wszystkie wakacyjne wypady w mały, letnim albumiku. 

Zewnętrzną stronę bazy albumiku obkleiłam błękitnym jak niebo papierem Seeds z kolekcji Country Garden. Na okładce umieściłam także jasny papier Weathered, który rozjaśnił całą pracę. Ostatnio mam fazę na okrągłości. Dlatego bazę  albumu zaokrągliłam za pomocą Round it All, który jest jednym z moich ulubionych narzędzi.


Centralny punkt okładki to ramka wycięta z białego papieru i podkolorowana tuszem Antique Lien i Whetered Wood i pokryłam Glossy Accents. Ramkę umieściłam na borderach przygotowanych z papieru Stripe, które wycięłam tak, aby w ramce pojawił się jasny papier bazowy. Napis ułożyłam z naklejek Timeless Type.


 Ramka jet za mała aby zmieściła datę z tych naklejek. Dlatego rok oznaczyłam na chorągiewce, którą obkleiłam papierem a jej brzegi pomalowałam farbką Debber w kolorze Cloudy Blue.


Na albumiku nie mogło zabraknąć kwiatka. Użyłam tylko jednej, uroczej różyczki z zestawu Cottage Blossom Orchid.


Całość pracy wykończyłam perełkami w płynie w kolorach White Opal, Baby Blue i Gold oraz kropkami akrylowymi Dew Drops Lilly Pad.


 Do zobaczenia na Zlocie w Warszawie :)



- - - BANER-C4Y-002-small Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: