21 lutego 2012

W ogrodzie

Po fali ostatnich mrozów chyba każdy już zatęsknił za wiosną! Tym bardziej dzisiaj, kiedy zaświeciło piękne słońce :-) Może już niedługo temperatury wzniosą się powyżej zera, a ogrodnicy i działkowcy rozpoczną pierwsze prace? Z tej tęsknoty i oczekiwania wziął się mój dzisiejszy scrap, na którym ozdobiłam zdjęcie moich synków i ich kuzyna, z zapamiętaniem grzebiących się w ziemi na działce, obowiązkowo z jak największą ilością wody ;-) 


Bazą scrapa jest arkusz Far Far Away z kolekcji Botanical Primy (aktualnie w promocji, warto skorzystać!), którego kratkowy wzór skojarzył mi się z altanką - zaś pod kompozycją ze zdjęciem umieściłam fragment arkusza Pinafore z mojej ulubionej ostatnio kolekcji Madame Boutique. Najmniejsze zaś fragmenty pochodzą z zestawu papierów Toy Box Crate Paper (idealnego do prac dziecięco-chłopięcych:-)). Papier w kratkę przypomina mi flanelową koszulę - chyba najlepszy strój do prac ogrodowych! :-)


Rzadko zdarza się, żebym wykorzystała wszystkie stemple z zestawu - ale tym razem się udało :-) Zestaw Victory Garden idealnie nadaje się do wszelkich prac o tematyce ogrodowej, więc nie mogłam go tutaj nie użyć :-) Napisy nastemplowałam bezpośrednio na papierze, a obrazki pokolorowałam różnymi tuszami Distress i wycięłam, a następnie przykleiłam klejem lub na piance 3D wokół zdjęcia:



Całości kompozycji i stylistyki dopełnił tekturowy płotek, pokryty warstwą pękającej farby Distress Picket Fence:


 A Wy lubicie prace ogrodowe? Jeśli tak, wykorzystane przeze mnie materiały na pewno się Wam przydadzą w dokumentowaniu chwil spędzonych przy pracy :-)

do zobaczenia!
Maja/Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

ENID - M.D.N.S. :) pisze...

CAŁOŚĆ na prawdę urodziwa!

Dawno nie widziałam tak ładnej kompozycji w tak niełatwym dla mnie temacie ogródkowych zajęć ;-)

ja nie scrapuję... ale jak tak napawam się widokiem tych slicznosci w około na blogach, to aż mnie ochota na próbę bierze :-P