31 stycznia 2012

Zachować wspomnienia



Witajcie ponownie w Nowym Roku!

Jak wiadomo, ideą przewodnią scrapbookingu jest utrwalanie przeżytych chwil, by można było do nich wrócić i przypomnieć sobie nie tylko zdarzenie, ale i emocje mu towarzyszące.
W te mroźne styczniowe dni sięgnęłam po zdjęcie z sierpnia, by przypomnieć sobie radość z upalnego letniego dnia, pozwalającego dzieciakom biegać bez koszulek :-)


Do oprawy radosnej fotki użyłam papierów z kolekcji Madame Boutique firmy Kaisercraft, która oprócz wspaniałych wzorów "starociowych" i bardzo kobiecych, oferuje też kolorystykę spłowiałych brązów, oliwki i turkusów, idealnie pasujących do letnich temperatur :-)
Kompozycja scrapa jest bardzo prosta, można ją stworzyć w zasadzie ze skrawków papierów, oparta na liniach poziomych, które wyznacza szerokość zdjęcia i fragmentu arkusza Bloomers z sentencją. Ozdobny border powstał z pomocą dziurkacza Deep Floral Vine, a metryczna podziałka to odwrotna strona paska z nazwą arkusza - świetny pomysł Kaisercrafta na dodatkową ozdobę!


Oczywiście moja praca nie obyłaby się bez elementów przestrzennych! :-) Najpierw odbiłam ptaszka w locie z zestawu stempli Nature's Moments Tima Holtza,


...oraz klatkę z zestawu Vintage Birdcages:



a następnie oba motywy embossowałam pudrem Super Fine Detail Gold, najdrobniejszym dostępnym na rynku, idealnym do detali i najcieńszych nawet linii.
Kompozycja kwiatowa złożona jest z kwiatów Primy: duże z zestawu Arcadian Blush, najmniejsze z serii Mini Roses, zaś średnie uzyskałam poprzez sklejenie i uformowanie w kielich róży kwiatów z zestawu Chelsea Sage.



Do zobaczenia za tydzień :-)

Maja/Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu