13 lipca 2011

MYŚLI NIEUCZESANE

Witam serdecznie w słoneczną środę.

W ostatnim zabieganym czasie znalazłam chwilę by zrobić sobie LO. Staram się, żeby pewne ważne sprawy były zawsze uporządkowane. Najczęściej bywa jednak tak, że chęci "sobie" a rzeczywistość "sobie". I nie wiem jak bym się starała to najczęściej właśnie moje myśli są NIEUCZESANE :D.

Do tej mojej próby uporządkowania wykorzystałam świetne papiery z kolekcji Love Games firmy Glitz. Tło powstało z arkusza: Scorecard. Pozostałe fragmenty papierów na LO to obie strony arkusza: Polka.


To przejdźmy do DODATKÓW:

- parasol i klucz pochodzą z papieru Grandma's Attic: Hidden Treasures

- kwiaty: duży czerwony Velvet Roses Red, mniejszy niebieski to Craftable Flowers 4 pokolorowany sprayem zrobionym z uzupełniacza do tuszy Distress Stormy Sky Reinker

- stemple:
Pink Paislee - Butterfly Garden (w tej chwili niedostępne w sklepie) - duży motyl i ramka dookoła LO


- media: farba PĘKAJĄCA - Weathered Wood (niebieskie tekturowe ramki), Cracle Accents (jasne tekturowe ramki, Glossy Accents (motyle oraz kropki)

- guziki: Tiny Buttons Shapes- Folkware

Link
I jeszcze trochę dodatków pasmanteryjnych, jakieś zszywki :) - i LO gotowe.

Na dzisiaj to wszystko... Pozdrawiam serdecznie i do "usłyszenia" niebawem...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Zapomniałam zachęcić Was do udziału w nowym CYKLU wyzwań!!
Jeżeli chcesz zostać gościnną projektantką C4Y to przyłącz się!!
Wyzwania znajdziesz na LEWYM bocznym pasku.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


-Renia-



Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

IWA pisze...

Świetne kolorki!