17 maja 2011

Na powitanie

Witam wtorkowo :-)


Pogoda po kilku dniach deszczu nareszcie się poprawiła, szkoda więc siedzieć w domu :-) Dlatego też dzisiaj - szybkie karteczki i szybki post ;-)

Przygotowałam bardzo proste, ale eleganckie kartki powitalne z okazji narodzin chłopca i dziewczynki:


Uwierzycie, że te stonowane, spokojne kartki w angielskim stylu powstały z bajecznie kolorowych papierów Bubblegum Hills firmy Kaisercraft? A jednak! :-) Kolekcja świetnie nadaje się na wesołe dziecięce kartki, a dodatkową atrakcją są papiery specjalne - foliowane, brokatowane, metalizowane, itp.
Ja jednak postawiłam na prostotę i klasykę, dlatego główną ozdobą kartek są ćwieki i ozdobne plakietki z wykrojników.
Kartka dla chłopca ma tło z foliowanego papieru i ozdobną falbankę z arkusza die-cutów dołączonego do zestawu:


Wytłoczenia plakietki podkreśliłam delikatnym brokatem Baby Blue:


Kartka dla dziewczynki ma nieco intensywniejszy wzór, jednak powstała według tej samej kompozycji, co kartka dla chłopca:


 I tutaj wytłoczenia podkreśliłam brokatem, tym razem w kolorze Cotton Candy:


Wszystkie brzegi papierów są delikatnie potuszowane tuszem Distress Walnut Stain - ledwo widocznym, ale uwierzcie, to robi różnicę! :-)

Obie kartki można zrobić w ciągu pół godzinki - i już można biec na spacer :-)

pozdrawiam i do zobaczenia za tydzień :-)
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Owszem... karteczki proste i eleganckie =]

IWA pisze...

Piękne są!