1 kwietnia 2011

Wiosna z Kaisercraft

Witam ciepło :))))

Wiosna za oknem, słoneczko świeci ... Wspaniały dzień na scrapowanie !
Uważajcie dziś na dowcipnisiów :))))

A co przygotowałam na dzisiaj ?
Zaczęłam produkcję kartek świątecznych - pokażę Wam pierwszą...
Zrobiłam też graficzny kursik na wiosenny banerek.
Zaczynamy :)

Do mojej jajecznej karteczki wykorzystałam papiery Kaisecraft z kolekcji English Rose Collection, a dokładnie arkusze Frieda oraz Pearl.


Jajo wycięte odręcznie i wyszło faktycznie coś jajowato :)
Brzegi ozdobiłam papierową koronką - oczywiście niezastąpione dziurkacze Marty Stewart !
Dekoracyjny kwiatek Primy - Petunia Chopin
i uwielbiane przeze mnie szpileczki... od Maya Road - Trinket Pins Pink Pearl Flowers



Na stole leżą już kolejne projekty, które pokażę Wam w kolejnym tygodniu :)

A na dziś jeszcze banerek !



Zrobiłam banerek z imieniem córki mojej koleżanki. Moya to irlandzka wersja naszego imienia Maja.
W ruch poszły oczywiście papierki Kaisercraft z kolekcji Devonshire oraz Timeless.
Baza to papier Aurora z Devonshire, a literki to Sheet Music z Timeless.
Piękny wiosenny, zielony odcień ma również papier Lilian z English Roses Collection !

Co nam będzie potrzebne do wykonania banera?
Papier, nożyczki, klej, wstążeczka, ozdobne dziurkacze i inne ozdóbki.
Jeśli ktoś dysponuje maszynką , to może użyć wykrojników...
To wszystko zależy od naszej wyobraźni i materiałów jakie posiadamy :)



Po pierwsze wycinamy 2 trójkąty: pierwszy większy, który będzie naszą bazą, a drugi troszkę mniejszy. Oba sklejamy.



Zabieramy się do projektu ozdabiania.
Ja zrobiłam harmonijkę.
Wycinamy pasek papieru ( około 5 cm) i jeden brzeg ozdabiamy wzorkiem z dziurkacza.
Następnie zaginamy go w harmonijkę i składamy w półokrąg. Na środku przyklejamy kółeczko - do niego będzie się trzymał nasz wachlarzyk.



Możemy też przykleić coś ozdobnego - wyciętego dziurkaczem , czy maszynką.
Jak poniżej na fotografii ...




Możemy już przykleić literki.
Pamiętajmy też o dziurkach na narożnikach trójkąta, przez które przewleczemy tasiemkę.



No i na koniec zostaje nam ozdobienie :)
Moje literki wytuszowałam trzema distressami TH: Distress Ink Vintage Photo, Peeled Paint oraz Faded Jeans.



Mam nadzieję, że trochę Was zainspirowałam.

Zapraszam w kolejny piątek :)

Pozdrawiam




Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Śliczne te proporce =] Kolorki bardzo wiosenne =]

Może bym zrobiła dla córy? Tylko muszę szykować 7 literek =]

Bellaidea pisze...

Im wiecj literek tym ciekawiej!:)
Pozdrawiam!