20 kwietnia 2011

ANGIELSKIE RÓŻE

Piękna pogoda za oknem nastraja pozytywnie! Aż chce się robić kolorowe prace! I tak mnie właśnie jakoś wzięło na kolejne LO. Trochę romantyczne :). Bo tylko takie mogłam zrobić wykorzystując papiery Kaisercraft z serii: English Roses. Wykorzystałam tutaj papiery: Florence (wycięte róże) oraz Pearl (paski).

Tło chciałam dać jasne, a że ostatnio duużo "psikam" to wybór był oczywisty:
Parisian Anthology - Divine Damask. Dzięki nadrukowanej folii można uzyskać super efekty z wykorzystaniem różnego rodzaju sprayowych wynalazków.

Już wcześniej przygotowałam sobie własne spraye z połączenia wody i "uzupełniaczy" do tuszy distress. W tym LO wykorzystałam trzy kolory: Victorian Velvet, Aged Mohogamy oraz Peeled Paint. Efekty "psikania" widać w prawym dolnym rogu, w lewym górnym rogu oraz na serwetkach (dwie są pod zdjęciem - zielona trochę ukryta, bordowa posłużyła do zrobienia kwiatka).


Trochę zbliżeń:




W tym moim różanym LO wykorzystałam jeszcze:
- stemple: Butterfly Garden (motyl oraz klatka) oraz Urban Chic (motyl oraz ornament)
- tusze distress: Black Soot
- kwiaty: Petunia Overture (większy kwiatek bezpośrednio pod zdjęciem - pierwotnie biały -ale został pokolorowany sprayem w kolorze Aged Mohogamy) oraz Essential 8 Wink ("małe" różowe oraz zielony)
- ćwieki: Pewter mini oraz Decorative Round Silver (środek serwetkowego kwiatka)
- guziki: Tiny Garden
- farby pękające Distress (wykorzystane do pomalowania ramek)
- preparat Glossy Accents (kwiaty róży wycięte z papieru, motyle oraz kropki)
- kwadraciki 3D - 2mm (klatka z ptaszkiem, niektóre wycięte z papieru róże)

Ufff..... to chyba wszystko :) jeśli chodzi o LO.

----------------------------------------------------------------

Bardzo podobają mi się kolory kolekcji Kaisercraft: English Roses. Zapewne nie tylko mi, więc zapraszam Was na wyzwanie kolorystyczne: ANGIELSKIE RÓŻE!


Palet składa się z 4 kolorów:
RÓŻOWY, BORDOWY, JASNY ZIELONY I CIEMNY ZIELONY.

ZASADY WYZWANIA:
1. Stwórz nową pracę (LO, KARTKA, ATC, ALTERED ART, RAMKA) z wykorzystaniem wszystkich 4 kolorów.
2. Można dodatkowo wykorzystać kolory: biały/ecru - jako tło, czarny/brązowy - jako niewielkie dodatki.
3. Wykorzystaj chociaż kilka produktów ze sklepu craft4you.
4. Wstaw link do posta z pokazaną i podlinkowaną do wyzwania pracą na swoim blogu - w swoim poście wymień jakie produkty zostały wykorzystane ze sklepu craft4you.
5. Wyzwanie trwa 2 tygodnie - zakończy się we wtorek 3 maja o północy.
6. Zwycięzca zostanie wybrany w środę - 4 maja.

ZA UDZIAŁ W WYZWANIU PRZEWIDZIANA JEST NAGRODA!!!
NA RAZIE NIESPODZIANKA!!!

UDANEJ ZABAWY! CZEKAM NA WASZE PRACE!!

-Renia-





Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Oliwiaen pisze...

Ach, jak romantycznie! :-)) Pięknie wyszły psikania :-)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepięknie sobie popsikałaś, cudne kolory i piękne detale :)

Encza pisze...

Piękne LO. Mgiełki zrobiły swoje:)

Unknown pisze...

Wspaniałe LO :)