1 marca 2011

Dinozaury z odrobiną Świąt ;-))

 ...bo oczywiście nie zużyłam całości świątecznych papierów! :-))

 I chociaż za oknem słońce (nareszcie!!), to całkiem miło pracuje się ze świątecznymi kolorami i wzorami, nawet w tak małych ilościach, jak na LO, który na dzisiaj przygotowałam.

Fotka ma tu największe znaczenie - została zrobiona w Multikinie, gdzie moje dzieciaki po raz pierwszy oglądały film 3D, i to od razu trafiły na dinozaury!! Powstał więc LO dinozaurowo-kinowy, upamiętniający ten wyjątkowy debiut :-))

W zasadzie jest to scrap minimalistyczny - jak na mnie przynajmniej. By podkreślić centralną rolę zdjęcia, na samym LO skupiłam się na zieleniach i brązach, tak, by czerwienie ze zdjęcia przyciągały oko. Bazę stanowi papier BG z kolekcji Marrakech - delikatne kwiatowe wzory przypominają odciski kopalne :-))
Użyłam też dwóch elementów chipboardowych z zestawu zawieszek Maya Road Dinos: małego diplodoka i napis "Roar", który równocześnie stanowi tytuł LOsa (jako, że wszystkie postaci na fotce, łącznie z tekturowym dinozaurem z tyłu, groźnie się szczerzą i ryczą ;-)))
Dinuś pokryty jest farbą pękającą Distress w kolorze Old Paper:


a napis farbą Walnut Stain i dodatkowo Glossy Accents.


Journaling napisałam na tagu Maya Road z zestawu Kraft Journaling Tags (uwielbiam je po prostu!).

Scrap powstał na przedwiośniu, dotyczy wydarzenia ze środka lata - a papiery świąteczne, nawet te z reniferami, świetnie się sprawdziły :-))

 




A teraz ważne ogłoszenie: mapkowe wyzwanie kartkowe wygrywa...


Madzioza!! Urzekająca praca i świetna realizacja mapki :-)) Gratuluję serdecznie :-) Madziozo, podaj swój adres na maila sklepowego, by niespodzianka od Craft4You jak najszybciej do Ciebie dotarła :-))
Dziękuję również Zance, Kasi, Dagali i Natce za udział w wyzwaniu!

do zobaczenia za tydzień!
Oliwiaen


  Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

Natka pisze...

Moje gratulacje! Ta praca tez była moją faworytką. Dziękuję za zabawę!

Madzioza pisze...

I ja dziękuję! Bardzo się cieszę:**