22 lutego 2011

Wesołych Świąt! ;-))

 Witam wtorkowo :-))

Nie wiem, czy Wy też tak macie, jak ja: przed sezonem Bożonarodzeniowym kupuję masę pięknych papierów i dodatków, ale zanim użyję choć połowy, Święta mijają i papiery wędrują do pudełka, oczekując na następny rok. A takie są śliczne, że żal je odkładać!

Ale właściwie, dlaczego odkładać? Rzecz jasna - bombki, choinki czy Mikołaje to wzory zbyt charakterystyczne, ale papiery świąteczne mają również całą masę wzorów neutralnych, które można wykorzystać przez cały rok!
Dlatego też w tym tygodniu zespół Craft4You będzie prezentował całkiem nieświąteczne prace na bazie jak najbardziej świątecznych papierów :-))

Ja korzystałam z papierów My Mind's Eye z kolekcji Holly Jolly.
Najpierw zrobiłam przepiśnik. Na okładkę wybrałam papier Jingle Bells:


Tekturową ramkę ozdobiłam akrylowymi łezkami Tear Drops Love Birds:


A na wewnętrznych okładkach wykorzystałam arkusz Reindeer Flight:




Zrobiłam też kartkę, bardzo wiosenną :-)) używając arkusza Ornamental:



Dodałam metalową zawieszkę Made For You:



...oraz miniróżyczki Mini Gypso. Budkę dla ptaków potuszowałam tuszem Distress Walnut Stain i pokryłam warstwą Crackle Accents:


Jak widać, świąteczne papiery prezentują się bez zarzutu również poza sezonem :-))

Zaglądajcie w tym tygodniu, by zobaczyć inne (nie)świąteczne inspiracje - a ja żegnam się do następnego wtorku!

Oliwiaen

  Sklep z materiałami do scrapbookingu

1 komentarz:

Natka pisze...

Super sposób na wykorzystanie zalegających papierów!