5 lutego 2011

Romantyczny Marrakech

Witam ponownie :)))

Dziś będzie bardziej romantycznie .... Walentynki się zbliżają ....
Przygotowałam komplecik: karteczkę z tagiem i nie będą czerwone ;)
Podążam za Enczą, która ostatnio pokazała połączenie turkusu z granatem i brązem.
Ja połączyłam turkusy, zielenie i biel z malutkim czerwonym akcentem :)
A wszystko to za sprawą cudownej kolekcji Basic Grey - Marrakech.




Wykorzystałam arkusze Madagascar Mint oraz Honeybush.
Jak to w większości moje kartki muszą choć trochę zawierać przedmiotów recyklingowych, a dokładnie starej gazety :)
Dodatki które wykorzystałam to :
ozdobna szpilka od Maya Road - Trinket Pins Crystals, różyczka PRIMA - Love Letter Roses Jade i preparat Glossy Accents TH, którym pokryłam serduszko.





Wykonałam również taga do kompletu.


Tutaj wykorzystałam kwiatek PRIMA - Sugar Plum Roses Carribean
A tak wygląda komplecik:




Serdecznie zapraszam do zapoznania się z tą niezwykłą kolekcją Basic Grey.
Przypominam o atrakcyjnych rabatach w sklepie C4Y :)

Pozdrawiam serdecznie
Ania - Annar




Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: