24 lutego 2011

HO HO HO DINO!

W tym tygodniu Zespół C4Y inspiruje do wykorzystania papierów świątecznych do projektów nieświątecznych!! Mam dużo papierów nieświątecznych! Jak dla mnie to świetny pomysł, żeby nie czekać do grudnia z ich wykorzystaniem. Na przykład MAPKOWNIK powstał z papierów świątecznych Holly Jolly (My Minds Eye).

Dzisiaj chcę Wam również pokazać pracę wykonaną z wykorzystaniem papierów z kolekcji Holly Jolly (My Minds Eye): Deck the Halls, Holiday Plaid oraz Candy Canes.

Wykorzystując te świąteczne papiery zrobiłam mam nadzieję chłopięcy SZYLD. Szyld do powieszenia nad łóżkiem czy nad biurkiem :).


Głównym bohaterem (oprócz papierów świątecznych) jest tutaj DINO z zestawu zawieszek do kluczy - DINOS (Maya Road). Dino został oklejony papierem Holiday Plaid, potuszowany tuszem Distress Ink - Peeled Paint. Dodałam mu jeszcze kilka kropel Glossy Accents i czarny kontur i uśmiechnięty Dino gotowy :).


Do tego dołożyłam 2 trybiki wyjęte z bazy kartonowej Small Gear (Maya Road). Trybiki najpierw pomalowałam białą farbą akrylową a później potuszowałam tuszem Distress Ink - Peeled Paint. Tym samym tuszem potuszowałam brzegi szyldu.


Kwiatki z kółek, które znalazły się na szyldzie (mam nadzieję że są wystarczająco chłopięce) powstały z papieru Candy Canes (obu stron). Jasne kółka potuszowałam tuszem Distress Ink - Aged Mahogany. Jako środki do tych kwiatków użyłam ćwieków z zestawu Crystal Brads Circle Light (zdjęcie u góry) oraz zielonych kryształków Jazmyne: iCandy Jewels (zdjęcie na dole). Kryształki wykorzystałam też do ozdobienia dolnego paska na szyldzie.


Druga część hasła na szyldzie została przystemplowana (zielonym tuszem) na fragmencie TAGa z zestawu Kraft Jurnaling Tags – Scrolls.

Jestem zdania, że papiery świąteczne które nie mają typowo świątecznych wzorów są równie dobre do wykorzystania jak inne papiery do projektów nieświątecznych. Zachęcam Was żeby przejrzeć te świąteczne papiery - może zainspirują Was do ich wykorzystania już teraz.

----------------------------------------------------

OGŁOSZENIE!!

Zgodnie z obietnicą dziś ODDAM w DOBRE ręce jakiegoś chłopca ten SZYLD.

ZAPRASZAM więc DROGIE MAMY i CIOCIE CHŁOPCÓW do zgłaszania się w komentarzach - jeżeli chcecie by ten SZYLD poleciał do Was. I tak jak w przypadku zawieszki dla Dziewczynki - proszę PODAJCIE jak ma na IMIĘ i ile ma LAT szczęśliwiec Wasz :).

Macie czas do PÓŁNOCY we WTOREK - 1 MARCA. Za tydzień w środę wylosuję do kogo poleci SZYLD.

----------------------------------------

Pozdrawiam serdecznie.

-Renia-



Sklep z materiałami do scrapbookingu

22 komentarze:

elaolsz pisze...

Jestem ciocią niesfornego Michała i mam nadzieję, że to on stanie się posiadaczem tak cudownej zawieszki!
elaolsz@op.pl

perelka111 pisze...

hmm..mój maluszek ma na imie Franuś:) ma 9 miesiecy dopiero:)

ecila pisze...

Mój kochany chrześniak Stanley byłby zachwycony;)

scrap joanny pisze...

A mój "aniołek" to Marek :-))) stajemy w kolejce :-))))

Barbara pisze...

Zgłaszam się z synkiem-Adasiem.Co prawda dopiero 4-miesięcznym ale pokoik z taką zawieszką musi być :)

Zuza pisze...

Mój trzyletni Gutek na pewno by pokochał takiego dinozaura :)
Śliczny Reniu ci wyszedł.

Yovi pisze...

Piekny szyld :)
Wprawdzie jestem mama 3-miesiecznego chlopca o imieniu Czaruś ale o takim szyldziku marzy moja 4-letnia córeczka Zuzia... wiec ustawiam sie w kolejce :)

Elwira-k pisze...

Mój synek Samuelek (2,5 roczku) uwielbia dinozaury maści wszelakiej, zadziwiając przy okazji otoczenie doskonałą znajomością ich nazw (pięknie mówi już od 18 miesiąca życia)! Ta NIEZWYKŁA zawieszka byłaby więc dla niego idealna - w dodatku kolorystyka współgrałaby z jego pokoikiem!!!

Anonimowy pisze...

Zawieszka jest cudna =] I chętnie się zgłoszę dla siostrzeńca Adriana, który w maju kończy 5 lat =]

asica.p pisze...

zgłaszam sie chetnie z 2 moich łobuzów-Igor lat 9 i Mati lat 3-maniak dinozaurów:)

ScrapCafe pisze...

A mój mały rozrabiaka Maksymilian ma 7 lat i własnie worzy swój włsny świat w nowym pokoju.

Klarysa. pisze...

A mój szkrab ma lat 8 Dawid i właśnie tworzy swój mały świat:) Pozdrawiam

Natka pisze...

4-letni Adaś, syn córki siostry mojego męża byłby zachwycony!

Karmeleiro pisze...

o, jaka super chłopięca zawieszka, mój prawie 4 letni Bruno (w marcu urodzinki) na pewno by się z niej ucieszył!

Żulkowa mama pisze...

Chyba każdy chłopiec uwielbia dinozaury, ja znam takiego małego 2 letniego Olusia, który tacha tego swojego Bronka( Bronchozaura) wszędzie, tuli i mizia, więc może on dostanie szyldzik do swojego pokoiku?

Anonimowy pisze...

Przede wszystkim szyldzik jest prześliczny- gratuluję pomysłu i wykonania- jestem pod wrażeniem- a,że jestem mamą trójki- w tym 2 facetów- to i ja w kolejce się ustawiam-Sylwia

Anonimowy pisze...

Tak się zachwyciłam,że nie dopisałam- synuś młodszy ma na imię Franuś- 3,5 roku a starszy Tymek-16 lat.Tymek mógłby pooglądać a Franuś dostać....-Sylwia

hania739 pisze...

Szyld nad biureczkiem mojego 6-letniego wnusia Kubusia wspaniale współgrałby z kolorystyką jego pokoju. Dodam, że chodzi do klasy pierwszej i jest od dawna fanem dinozaurów - nie tylko każdego potrafi nazwać, ale i dużo o nich wie. Jego braciszek Krystianek skończył dopiero roczek, ale znając Kubusia w odpowiednim momencie wprowadzi go w świat tych prehistorycznych zwierząt. Fajnie byłoby wygrać tą zawieszkę:))
Pozdrawiam

renis pisze...

jestem mamą 6 letniego Brajana i... stajemy w kolejce:))

Anonimowy pisze...

To i ja się zapisuję w kolejce. :) Jeśli mi się poszczęści, to szyldzik dostanie syn moich przyjaciół, Bartosz, który w październiku skończyła 2 latka. Pozdrawiam.

Ingrid pisze...

Witam,
Może do mnie zawita taka świetna zawieszka :)
byłoby miło ;)
moje chłopaki Szymon i Sylas szaleją za dinozaurami
pozdrawiam Reniu słonecznie
Ula

-Renia- pisze...

Dziękuję Wszystkim Mamom i Ciociom i Babciom za udział w zabawie!

Pozdrawiam serdecznie!