9 lutego 2011

DOBRZE PRZECHOWANE...

... MAPKI to dobra inwestycja na przyszłość :). Scrapową przyszłość :). Gdy przyjdzie ochota na zrobienie SCRAPA ale nie będzie akurat pomysłu na kompozycję - zawsze można skorzystać z MAPKI.

Żeby mapki się nie poniewierały na luźnych kartkach zrobiłam sobie "MAPKOWNIK" do ich przechowywania. Rozmiar 15x15cm. W środku białe kartki, do których przykleję mapki do scrapów, które mi się podobają i które chciałabym w przyszłości wykorzystać. Poniższy MAPKOWNIK jest przygotowany na 100 takich mapek :).


Czy widać, że wykorzystałam tutaj "świąteczne" papiery? Po co mają czekać na następne święta, skoro można je wykorzystać też do nieświątecznych projektów? Tutaj wykorzystuję papiery z kolekcji Holly Jolly (My Minds Eye): Deck the Halls, Holiday Plaid oraz Candy Canes.

W MAPKOWNIKU znajdą się moje ulubione mapki, więc podstawową ozdobą jest serce "uplecione" z drutu, materiału i koronki.


Dodałam do tego jeszcze:
- kwiatki Primy z bukietu: Hydrangea Bouquet Lt. Green
- kartonowy bilecik do journalingu Maya Road z zestawu Kraft Journaling Scrolls
- kryształki Jazmyne iCandy Jewels

Całość jest poszarpana tak jak lubię :) i powstało coś co cieszy oczy.


Pozdrawiam Was serdecznie.

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

maj. pisze...

Cudo!!!!

Brydzia pisze...

Witaj Reniu! Superowy mapkownik :)) Pozdrawiam! Brydzia