17 listopada 2010

TUTKOWY MINI ALBUM

Witam serdecznie w kolejną środę z Renią :). Dzisiaj chciałabym Was zachęcić do stworzenia mini albumiku na bazie tutek po papierze toaletowym :). Od dawna chciałam sobie taki zrobić, ponieważ szybko się go robi, nie zużywa dużo materiałów :) i ma fajne schowki na tagi.

Przedstawiam Wam mini album: TRZY DZIEWCZYNY :).


Pięć tutek po papierze złożyłam na pół. Brzegi pomalowałam białą farbą akrylową. Tutkę wycięłam trochę na brzegach, żeby łatwiej było wyjmować tagi. Do oklejenia bazy wykorzystałam papier Basic Gray - Basic White Zestaw Papierów Ozdobnych 15x15cm. Po prostu wyśmienite jako tło!


Mimo tego że albumik miał wyjść dosyć "gruby", to wykorzystałam tutaj bindownicę Bind-It-All. Tylko zamiast normalnych grzbietów użyłam zaciskaczy do kabli :). Zaciskacze ozdobiłam wstążkami, koronką i taśmą bawełnianą i miałam dodać jeszcze zawieszkę Made With Love ale z pośpiechu zrobiłam zdjęcia zanim ją dodałam :).

Tutka po złożeniu tworzy kieszonkę, w której umieściłam tagi zrobione z papieru do wizytówek. Jest to świetne miejsce na zdjęcia albo dodatkowy "journaling". Dodałam tutaj tylko cienkie wstążki z organzy, żeby było łatwiej wyciągać te tagi :).



Na początku każdą kartę pochlapałam trochę farbami akrylowymi. Dodałam kawałki taśmy malarskiej. Na kilku kartach przystemplowałam motyw nawiasu z zestawu Arrows&Punktuation. Wykorzystałam tutaj tusz Distress Ink Aged Mahogany. Do wykonania napisów na kartach wykorzystałam tusz Distress Ink Black Soot.

Do tego wszystkiego w całym albumie dodałam kawałki 2 papierów K&Company - z serii Jubilee: Magenta Accents oraz Pink & Teal Collage. Są to paseczki, które przykładowo możecie zobaczyć na poniższym zdjęciu. Do tego oczywiście urocze mini guziki Tiny Buttons Shapes- Botanical.

I oczywiście na koniec musiałam dodać :) trochę kropelek Glossy Accents.


Teraz coś dla wytrwałych: reszta zdjęć :). Na dwóch zdjęciach poniżej chciałam pokazać, że każda strona taga pasuje do odpowiedniej strony albumiku :).


Kolejnych 8 stron albumiku ma na tagach zdjęcia pasujące do opisów na karcie :). Obok zdjęć jest miejsce na dodatkowe tajne zapiski historii pokazanej na zdjęciach :D. Pokazuję tutaj tylko jedną przykładową. Po resztę zapraszam na mojego bloga :).


Żeby nie przedłużać i tak już dłuuugiego posta wrzucam podwójne zdjęcia kart (już bez pokazywania tagów).


I oczywiście okładka "końcowa" :).


Ufff...... Gratuluję tym co dotrwali do końca :). Jeszcze raz zachęcam do zabawy tutkami. Jak na moje tempo albumik powstał bardzo szybko i od początku do końca jest taki jaki chciałam, żeby był!

-------------------------------------------------

Na koniec trochę ogłoszeń. Dziś jest 17.XI czas więc wylosować "dobre ręce" które przygarną zakładki o TE.

Jako chętne zgłosiły się:
1. asica.p
2. Karmeleiro
3. Anabel
4. maj.
5. edyta350
6. piedra precioza - moja droga notesik niestety jest już używany :)

I teraz poproszę o pomoc wujka random.org. Wylosował za mnie szczęśliwy komentarz :) - jakiekolwiek reklamacje do niego proszę składać :D.
Chyba lubi numery 2 :). Autorką tego komentarza jest: Karmeleiro! Serdecznie gratuluję!! Adres Twój znam :).

Sprawdziłam co by wylosował random.org, gdybym podała rzeczywistą ilość komentarzy :) - i ku mojemu zaskoczeniu i tak by wylosował Karmeleiro!!!

Wszystkim serdecznie dziękuję za chęć przygarnięcia ZAKŁADEK :).


Dziś to już wszystko. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam za tydzień.

-Renia-


Sklep z materiałami do scrapbookingu

9 komentarzy:

Unknown pisze...

jestem pod ogromnym wrażeniem ;-)

Tores- pisze...

Albumik rewelacyjny! Bardzo konsekwentny i taki jasny, przestrzenny, super. A napisy są stemplowane czy drukowane? Świetna czcionka.

maj. pisze...

Albumik obłędny! Patent z zaciskami do kabli zasługuje na scrapowego Nobla!!! I też jestem ciekawa napisów :)

-Renia- pisze...

Bardzo dziękuję za miłe słowa pod adresem albumiku :)

Co do napisów, to są stemplowane. Są takie małe stempelki - pojedyncze literki na drewnianych wysokich "klockach" :) i są różne zestwawy - czyli różne czcionki. Ta przypomina maszynę do pisania i jest moją ulubioną :).

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Genialnie wyszedł Ci ten albumik!
I pomysłowe połączenie zaciskami świetnie się komponuje z całością.
Po prostu świetny!

Karmeleiro pisze...

ooo!! najpierw napiszę, ze bardzo, bardzo się cieszę :)))) będę mieć coś Twojego :)

a teraz napiszę, że ten albumik jest przeuroczy! Bardzo podobają mi się połąćzenia kolorów jakie stosujesz, tak samo, jak Twoje poszarpane brzegi w wielu pracach ;)

Hogata pisze...

Pomysł z paskami rewelacyjny! Albumik bardzo udany :)

Unknown pisze...

rewelacyjny! uroczy! zabawny!
i tak cudnie kobiecy:)

-Renia- pisze...

dziękuję baaaardzo! jeszcze mi coś zostało zpapierów bazowych, więc pewnie coś w tym klimacie jeszcze powstanie :)

:*