24 czerwca 2010

Oliwiaen nową projektantką Craft4You

Chciałyśmy z wielką przyjemnością przedstawić nową projektantkę Craft4You - a jest nią Oliwiaen!!!

Jesteśmy niezmiernie szczęśliwie, że Oliwiaen zgodziła się z nami współpracować, to zaszczyt dla Nas, że tak uzdolniona i tak miła osoba będzie tworzyć swoje dzieła dla Craft4You!! Dziękujemy Oliwiaen za chęć współpracy oraz ogromną i niezastąpioną pomoc na tegorocznym Zlocie Scrapbookingu w Warszawie!!! Oliwiaen poświeciła swój czas, aby prezentować stemple Kraftin' Kimmie, a każda osoba na zlocie mogła podziwiać i nauczyć się kolorowania motywów stemplowych właśnie dzięki Niej. Serdecznie dziękujemy :)

Już dziś pokażemy Wam piękne prace, które wykonała właśnie Oliwiaen. Motywem przewodnim są nowe stemple w Craft4You - Kraftin' Kimmie, które miały swoją premierę na zlocie w Warszawie, tym samym trafiają do sklepu Craft4You na stałe!!

Na początku kilka słów od naszej nowej projektantki:

Do tej pory podziwiałam stempelki Kraftin' Kimmie tylko
za pośrednictwem internetu - zwracały uwagę zawadiackimi,
łobuzerskimi motywami. Na żywo przekonałam się, że
wykonane z szarej gumy, głęboko cięte motywy zapewniają
doskonałą jakość odbitych szczegółów - i są jeszcze
fajniejsze!
Pracowałam ze stemplami Gabrielle, Suzette i Captain
Scurvy
.
Motyw "Gabrielle" od razu skojarzył mi się z Alicją w
Krainie Czarów i herbatką u Kapelusznika - dlatego
wykorzystałam dwustronny papier
BoBunny Sophie Stripe
- ma delikatne zawijasy na tle paseczków, dając
efekt tajemniczości, ale i przypominając parującą
herbatę. Do tego dodałam stempelek
Inkadinkado z
zestawu Paperwork Greetings (rozcięty na pół),
tworząc zaproszenie na herbatkę we dwoje.Dla wzmocnienia
trójwymiarowego efektu detale sukienki podkreśliłam

Glossy Accents i brokatem Icicle Rangera.


Frywolna tancerka, Suzette, dostarczyła żartobliwego
akcentu na kartkę z okazji 18. urodzin. Tu również
wydatniłam efekt 3D poprzez wycięcie piórka i podklejenie
go pianką dwustronną. Obfite falbany sukienki podkreśliłam
brokatem
Star Dust, a samą sukienkę odcieniem Christmas Red.
Blasku kartce dodają również kryształki pochodzące
z zestawów stempli
Prima.

Postać kapitana piratów może stanowić ozdobę walentynki z
przymrużeniem oka. Do jej wykonania wykorzystałam papiery
Kaisercraft z kolekcji Le Chateau, a sentencję wpisałam na
jednym z zawartych w zestawie tagów. Podobnie jak w
pozostałych kartkach, efekt 3D jest stopniowany dwustronną
pianką.


Wszystkie motywy kolorowałam tuszami Distress.

Podsumowując, nowe stempelki stanowią świetną alternatywę
dla słodkich motywów stempli Magnolia czy Sarah Kay, i na
pewno będę powiększać swoją kolekcję. Co prawda ze względu
na filigra
nowość detali stanowią pewne wyzwanie do
kolorowania i wycinania, ale wdzięczny efekt wart
jest wysiłku.




gabrielle1 gabrielle2






suzette2 suzette3






scurvy1 scurvy2



Dziękujemy Oliwiaen za te niesamowite inspiracje :)

A oto propozycje wykorzystania stempli Kraftn' Kimmie w pracach Kreffcika i Pejtoon:


chester Lisette



vivienne

pejtoon_1a pejtoon_1b pejtoon_1c



Sklep z materiałami do scrapbookingu

4 komentarze:

Tusia Lech pisze...

Gratuluję :) - Tobie Oliwioen dołączenia do DT, a sklepowi craft4you (mojemu ulubionemu) tak wspaniałego "nabytku" :)

Juunka pisze...

Miałam przyjemność podglądać na Zlocie jak Oli koloruje Gabrielle ;)

Śliczne prace i śliczne stempelki, jak tylko nadrobię budżet, koniecznie muszę się w jakiś zaopatrzyć!!

Abakus pisze...

Gratuluję! Bardzo się cieszę, teraz z załogą mojego ulubionego (nr 1) sklepu współpracować będzie moja ulubiona projektantka, marzyłam o tym od dłuższego czasu. Od kilku miesięcy jestem jej "fanką"; Oliwiaen to przesympatyczna, bardzo uzdolniona i do tego bardzo życzliwa osoba. Szkoda tylko, że nie mogłam uczestniczyć w zlocie i poznać osobiście...

Unknown pisze...

TE kartki są świetne !